Annons:
Etikett14-marknadsföring
Läst 972 ggr
MyBeauty
4/17/14, 11:29 PM

Tröja med loggatryck

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte nu när man ska ut och börja fotografera på tävlingar i sommar så tänkte jag att det kan ju vara bra att bli "igenkänd" och att "kunderna" vet vart dom ska vända sig.

Jag funderar på denna. Vitt är ju mest cleant och det svarta trycket ger en bra kontrast mot det vita  - det syns bra.

Men hur ska jag tänka när det kommer till val av tröja? Jag gillar denhär. Tanken är att jag bara kommer fota utomhustävlingar - alltså under sommarhalvåret. Och i sådant fall så känns det lite dumt att beställa en huvtröja om det ändå kanske blir för varmt för att ha den på sig :/ Hur ska jag tänka? Hur har ni tänkt med val av typ av tröja, färg, utförande mm? Tips tack! :)

http://Mylifeandbrian.blogg.se

Annons:
Anna
4/18/14, 8:53 AM
#1

Det bästa är nog att ha en av varje - dvs en kortärmad som du har på bilden, till de varma dagarna, och en matchade huvtröja eller zip-up som man kan dra på sig när det är lite kyligare. Jag har stått många dagar och jobbat i ösregn, man kan inte direkt lita på svensk sommar :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Cronsell
4/18/14, 3:45 PM
#2

Jag har också funderat på det, en T-shirt hade ju varit smidigt, men en jacka eller väst kanske är bättre?
Är det varmt kan du hänga den på väskan och är det kallt så kan du såklart ha den på dig :)

En funktionärsväst kanske kan vara bra om man ska stå på banan, men det varierar ju. 

Men jag måste säga att jag gillar designen.
Jag tror din logga kommer göra sig väldigt bra i tryck :)

Besök gärna min blogg, eller gilla mig på facebook :)

event-bilder
4/18/14, 6:08 PM
#3

Vi har profilkläder i det mesta. 

Reflexvästar,byxor,fleece jacka/tröja, vind kläder, vattenskydds kläder, pike, skjortor, långärmade tröjor, västar av olika slag. ja det mesta.

Profilkläder är väldigt bra att ha för att göra reklam.  Men då gäller det att alltid leverera också. Missar man så märks det väldigt bra om man kört reklamen.

// Mathias Eriksson Event-bilder.se

MyBeauty
4/18/14, 9:36 PM
#4

#2 och #3! Där sa ni något! Om man skulle ha letat på någonstans där man kan beställa en "reflexväst" med annan färg än vanliga "gula" funktionärsvästar som man kan beställa med eget tryck på rygg. Man syns bra och sticker ut lite i mängden och en reflexväst kan man dra på sig utanpå oavsett väder? Vad tror ni om det eller sågar ni den iden? :)

http://Mylifeandbrian.blogg.se

Cronsell
4/19/14, 7:24 AM
#5

#4 Jag hittade en orange på Spreadshirt.
Dock kunde man nog inte ha bild på den, men man kunde lägga till text.

Du kanske kan köpa en någon annanstans och höra av dig till en sömmerska som kan brodera på önskat motiv och text?
Det ser nog inte lika bra ut som tryck dock, men går det inte att lösa på annat sätt så är det ju ett alternativ :)

Besök gärna min blogg, eller gilla mig på facebook :)

MyBeauty
5/9/14, 4:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Efter mycket velande så har jag nu beställt från spereadshirt! Detta blev resultatet som kommer komma i början av nästa vecka :)

Hoppas på att jag ska vara lika nöjd när jag öppnat paketet! Så nöjd med min logga som jag designat själv! :)

http://Mylifeandbrian.blogg.se

Annons:
Anna
5/9/14, 5:29 PM
#7

Jag har beställt från Spreadshirt flera gånger, brukar bli bra! Hoppas du blir nöjd. :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Cronsell
5/9/14, 7:24 PM
#8

Du får lägga upp en bild sen och visa hur det blev! :D

Besök gärna min blogg, eller gilla mig på facebook :)

MyBeauty
5/15/14, 10:58 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Här är min nya fototröja! :) Kom idag!

http://Mylifeandbrian.blogg.se

Cronsell
5/15/14, 1:31 PM
#10

Det blev ju riktigt snyggt! :)

Besök gärna min blogg, eller gilla mig på facebook :)

Anna
5/15/14, 1:49 PM
#11

Snyggt, kul att du är nöjd!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Upp till toppen
Annons: