Annons:
Etikett06-kritik-övrigt
Läst 4525 ggr
Emlielki
2014-06-22 00:57

Lek Hot or Not 10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fortsättning på denna tråd.

#129 Hot! Finns nog inget att ge kritik på i denna bild. Kanske göra den liite varmare i tonen. Men den duger helt klart som den är. :D

Hot or Not?

/ Line Kinnari

www.linekinnari.se - Portfolio 

Annons:
Niji
2014-06-22 01:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

HOT!

Jag gillar bilden skarpt och den ger mig lugn och bra minnen.

Mind of a queen, heart of a warrior

Loviisaa
2014-06-22 11:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Not! Tycker bilden känns tråkig, hade velat se en annan vinkel. Men tycker det är en trevlig bild, det utstrålar glädje från båda! :) Vet inte hur kvalitén är på bilden. Är inne på mobilen… Men får se..

Besök gärna min blogg! 

Lovisaanderssonn.horseworld.se

Anna
2014-06-24 11:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hot, svårt att bedöma det tekniska när bilden är så liten, men ser skarp och fin ut, bra exponerad, snyggt fångat!

Hot or not?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Ellen10
2014-06-24 18:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hot! Det är alltid svårt att få fina bilder i ridhus men du har fått det väldigt ljust och fint! Jag hade nog beskurit bilden lite så att man inte såg så mycket av taket, men det ger det ändå ett djup som jag gillar.

Hot or not?

//Ellen

miinaanahita
2014-06-24 21:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hot!!! Ser ut som tvillingar! Skoj  att de nästan ser helt identiska ut både utseendemässigt och hur de står!! Fint ögonblick och fina färger! Den känns påhittig och det känns som om hästarna valt att vara kreativa och ställa sig som de gjort!! ;) Kul att bilden inte är tagen helt överifrån då jag tycker att vinkeln du har "där nere" gör hästarna lite tuffare, lite mer pondus!! :) 

Dock tycker jag inte om att det vita i bilden dragits åt ett "mattare" och gråare ljus, tycker att lystern försvunnit lite ur de vita. Hade jag dragit i kurvorna så hade jag hellre dragit ner och gjort de svarta lite gråare än de vita :) Jag hade även fotat lite mer från sidan så att man lite tydligare såg att de kollar bort mot något (vet inte om hästen till vänster ser in i kameran) eller ställt mig framför och fått båda blickarna in i kameran. :) 

Hot or not?

Artylay
2014-06-30 13:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Not
Väldigt söt bild med fina hästar och vacker natur. Jag gillar ljuset, men bildens betyg dras ner på grund av att den är allt för kall och matt i sina färger. Bilden är också sne och behöver rättas till.

Hot or Not?

Mvh
Rebecca Frödén

Annons:
miinaanahita
2014-06-30 14:59
#7

#6 tack för kritiken!!! :) Bilden togs kl 5 på morgonen o då vare riktigt kallt o lite "dimm/brusigt" i luften, därav de kalla färgerna :)

Artylay
2014-07-06 18:42
#8

Putt :P

Mvh
Rebecca Frödén

Eklang
2014-07-06 19:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

#6 Hot

Jag gillar skärpan, ljuset och kompositionen. Kanske skulle kunna vart lite mer kontrast i färgerna, nu är de rätt dassiga. 

Hot or not?

Emma, medarbetare på Hästfoto.

MyBeauty
2014-07-06 19:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

HOT :) Gillar tanken och jag är rätt förtjust i sånnadär udda vinklar :)
min tur då, Hot or not?

http://Mylifeandbrian.blogg.se

Ellen K
2014-07-06 22:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Hot! Tycker nästan att den blir lite grön i färgerna dock. Hästen ser väldigt glad och och en mysig sommarbild helt enkelt! :)

Hot or not?

Artylay
2014-07-06 23:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Hot!
Jättefin bild! Perfekt ljus, bra komposition och stämning!

Hot or Not?

Mvh
Rebecca Frödén

Artylay
2014-07-19 11:29
#13

Putt?

Mvh
Rebecca Frödén

Annons:
Loviisaa
2014-07-19 12:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Hot! Tycker de är en jätte fin bild, och snygg redigering!

Besök gärna min blogg! 

Lovisaanderssonn.horseworld.se

mallsan
2014-07-20 18:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Hot! Riktigt snygg bild, kan inte hitta något direkt dåligt med den! 

Hot/not? (har inga av mina bättre bilder på denna datorn tyvärr och jag vet att bilden är lite sne c;)

mallsan
2014-07-22 19:16
#16

Putt :P

lili3337
2014-07-30 14:23
#17

Putt?

Glada hälsningar från lilla mig! Regnbåge

Peak303
2014-08-04 22:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Not. Du har bra ljus och bra färger i bilen. Men den känns något sned. Du skulle nog kunna beskära bilden något och känner även att den är något oskarp. 

Hot or Not?

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

P4go
2014-08-05 14:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Får nog bli hot ändå,
Jag gillar den men kan vara min skärm men känns inte 100 skarp på hästen och att ridbyxorna smälter ihop med tältet annars fin:)

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

Lovaldd
2014-08-07 11:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Hot! Coolt när det ser ut som om hästen går ut ur mörkret och huvet lys upp

Annons:
Ellen K
2014-08-07 11:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Not!

Bilden är för oskarp och för grön i färgerna… Skulle ha varit trevligare om han fick se hela ekipaget på bilden :)

hot or not?

Artylay
2014-08-10 11:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Hot
Somrig och vacker bild! Bra exponering och fint ljus! Handen smälter dock in i hästens man, så att mörka ner manen något precis vid handen skulle göra susen :). Jag funderar på om bilden skulle ha gjort sig bättre om du satt hästen och tjejen längre till vänster i bild. Men jag tycker att det fungerar centrerat också.

Hot or not?

Mvh
Rebecca Frödén

Ellen10
2014-08-11 09:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

HOT! Jättefin bild med fina färger! Bakgrunden är kanon! Har nog inget att klaga på alls ;D

Hot or not?

//Ellen

Artylay
2014-08-11 11:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Not
Jättefin bild, otroligt ljus och vackert med den mörka hästen. Bilden i sig skulle vara Hot, men det som drar ner betyget är ryttaren. Jag undrar lite vad det är hon gör? Det hade varit mycket bättre om hon suttit upp, för nu undrar jag först lite vad som är på hästens rygg. Den svarta tröjan/klänningen gör att hon smälter in i hästen och bara armarna och benen syns tydligt.

Hot or not?

Mvh
Rebecca Frödén

Artylay
2014-08-18 21:25
#25

Putt

Mvh
Rebecca Frödén

Nobeel
2014-08-19 11:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Hot

Over all en helt okej bild. Fina färger, du får till det vita utan att det blir överexponerat. Dock är kompositionen fel enligt mig. Hela hindret är inte med, vilket det inte alltid måste vara men just här ser det lite konstigt ut. Det är precis att hästen får plats i kanten. Men som jag sa kollar man på helheten är den bra!

MyBeauty
2014-08-19 13:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

Hot :) En fin bild.  Hästen har en intressant uppsyn och jag fick sitta och betrakta ett tag. Det är något i hästens huvud som gör att något fångar uppmärksamheten. Det känns som att något i utseendet som inte stämmer men ändå gör det d. Haha svårt att förklara! ;)

Hot or not?

http://Mylifeandbrian.blogg.se

Annons:
Emlielki
2014-08-19 21:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

#27 vid första ögonkastet var det en klar hot, men efter några sekunder såg jag alla redigeringsmissar som tyvärr drar ner det till ett Not.
De främsta missarna är upprepningarna i gräset efter bortkloning, både bakom och framför hästen. Framför hästen har du dessutom dragit upp förgrunden (det korta, gröna gräset) för högt och det ser bara konstigt ut. Och den sista missen är dimman till vänster, den har målats in över hästens rygg och man ser en "gloria" runt hästen där man precis kan urskilja vad du målat över.
Så, som sagt, Ett not pga det slarviga redigeringsarbetet, annars ett välkomponerat motiv och du hade helt klart rätt mål med bilden.

Hot or Not

/ Line Kinnari

www.linekinnari.se - Portfolio 

Loviisaa
2014-08-21 15:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

Det får bli ett hot! Tycker de är en jätte trevlig bild. Älskar ju svartvitt och araber. Har inte så mycket att säga, tycker du lyckats! Brukar inte gilla staket bilder så mycket. Men denna älskar jag!

Besök gärna min blogg! 

Lovisaanderssonn.horseworld.se

Ellen10
2014-08-23 13:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

#29 Not. Tycker sånna här bilder med svart bakgrund är väldigt fina. Men de saker som gör att det blir ett not är att öronen (och längst ner på mulen) smälter in i bakgrunden, bilden är inte riktigt skarp, och så tycker jag att bilden är tagen för mycket underifrån. Hade varit bättre om du stog i samma nivå som huvudet. Sen hade jag också gärna velat se ett öga. Det är en fin häst och bra tanke med bilden men den hade blivit mer levande om man såg ett öga. Sen tycker jag ockå att det ljusa på mulen är lite överexponerat.

Hot or not?

//Ellen

Nobeel
2014-08-29 22:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

Not

Bilden har mycket bra skärpa och helt okej färger men något gör att motivet inte är intressant. Vet inte riktigt varför, om det är kompositionen. Tror den blir bättre om man beskär bort det som är kvar av benen så hästen tar upp lite mer plats i bilden!

Artylay
2014-08-30 10:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#32

Svagt Hot
En jättebra bild för ryttaren själv att köpa. Bra skärpa, fin häst, bra språng och relativt bra bakgrund.
Ska det vara mer av en portfoliobild så skulle jag föreslå lite förändringar. Jag tror ekipaget skulle göra sig bättre längre till vänster i bild, eftersom denne rider åt höger. Jag skulle också lägga på någon slags effekt, som att ljusa upp den lite och lägga på lite kontrast. Kanske också (om man gillar att göra sånt) redigera bort elledningarna i bakgrunden.

Annars som sagt var, en bra bild med stora möjligheter :)!

Hot or not?

Mvh
Rebecca Frödén

Lindorm
2014-08-30 11:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

Hot!

Hela kompositionen är underbar. Bilden är ödesmättad på ett härligt sätt.

Jag hade dock önskat en mer medveten pose av modellen. Antingen bättre hållning eller en mer medveten ihopsjunkenhet. Men jag gillar bilden!

Hot/Not?

http://hastinspiration.blogspot.com/

https://www.facebook.com/Fotografagneswadenback

Artylay
2014-08-31 11:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#34

Hot!

Snygg bild med bra action och roligt, bra kontakt med ryttaren. Fint ljus också. Det jag skulle ha velat haft är mer "luft" över huvudet på hästen, så att den bättre får plats. Annars, super!

Hot or not?

Mvh
Rebecca Frödén

Annons:
Ellen10
2014-08-31 11:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#35

HOT! Sjukt fin bild!! Det ända jag kan anmärka lite på är att jag tycker att det är liiite för ljust uppe vi huvudet på hästen där himlen tittar fram, men det är om jag ska vara riktigt petig :) 

Hot or Not?

//Ellen

Artylay
2014-08-31 19:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#36

Svagt Not.
Det är en jättefin häst och fina färger. Tyvärr är gräset för ljust, så det vita på mulen blir svårt att urskilja. Ett tips är att mörka ner gräset något. Jag skulle också ljusa upp skuggorna lite. Just nu är det lite för mycket kontrast på huvudet, tycker jag. Men jag gillar verkligen ljuset vid manen och bilden har bra komposition!
**
Hot or Not?**

Mvh
Rebecca Frödén

idaaforsling
2014-08-31 21:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#37

Hot!
Varma fina färger, något ljus för mina ögon.

Hot or Not?

Peak303
2014-08-31 22:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#38

Not
Tycker det är synd att du kapat som du gjort. Hade velat ha med hela ryttaren och lite mer nertill på hästen. Men annars tycker jag att du har lyckats bra med skärpa och ljuset i bilden. 

Hot or not?

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Lindorm
2014-09-02 17:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#39

Hot!

Som en tidningsbild eller miljöbild funkar den bra!

http://hastinspiration.blogspot.com/

https://www.facebook.com/Fotografagneswadenback

suchthefool
2014-09-04 09:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#40

Hot! Jag gillar verkligen uttrycket du lyckats fånga hos hästen. Den är uppmärksam och utstrålar energi. Tycker att kompositionen är helt okej, och exponeringen har du satt jättebra. Gillar också den färgglada blommorna till hästens gråvita färg. Bra jobbat!

Hot or not?

/ Malin, medarbetare på Hästfoto iFokus

Besök gärna min blogg eller facebooksida!

Artylay
2014-09-07 15:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#41

Hot!

Jag gillar när fotografer blir så duktiga att de börjar tänka utanför reglerna och ramarna. Den här bilden är ett bra exempel på det! En vacker bild med fint ljus och spännande komposition :)!

Hot or not?

Mvh
Rebecca Frödén

Annons:
Artylay
2014-09-10 16:03
#42

Putt

Mvh
Rebecca Frödén

Artylay
2014-09-13 20:02
#43

Ingen alls?

Mvh
Rebecca Frödén

Ellen10
2014-09-13 20:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#44

#41 Svagt hot. Tycker du skulle haft hästen mer till höger i bild och så hade jag velat ha med hela huvudet i bild . Den ser väldigt avkapad ut, men tycker ändå att den är väldigt cool med den svarta bakgrunden, glansen i pälsen och skärpan. Hade varit en riktig kanonbild om kompositionen varit lite bättre. Tycker ävan att du har fått riktigt fina färger!

Hor or not? Stör mig själv på skuggan och den lilla svansen som syns nere till höger..

//Ellen

idaaforsling
2014-09-15 11:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#45

Hot!
Stör mig dock på skuggan. Men fint ljus, bra skärpa och underbar blick.

Hot or Not?

Lindorm
2014-09-16 10:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#46

hot

En harmonisk tävlingsbild med väldigt vackert ljus.

För att göra den bättre så skulle man gärna fått se ryttarens ansikte och möjligen en intressantare stegsekvens.

http://hastinspiration.blogspot.com/

https://www.facebook.com/Fotografagneswadenback

Loviisaa
2014-09-16 11:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#47

Ett svagt hot, ljuset var väldigt fint och "mysigt" men bilden sticker inte riktigt ut, väldigt vanlig bild om du förstår vad jag menar.  :)

Besök gärna min blogg! 

Lovisaanderssonn.horseworld.se

Lindorm
2014-09-22 15:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#48

Hot!

Finns inga tekniska fel på bilden. Däremot är den inte så intressant och travbilder är inte det roligaste jag vet ;)

Hot/Not

(en något udda bild på den här sidan)

http://hastinspiration.blogspot.com/

https://www.facebook.com/Fotografagneswadenback

Annons:
Trongutten
2014-10-06 14:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#49

Hot!

Jag gillar kompositionen och uttrycket hos häst och ryttare. Något jag dock skulle önska är att färgerna kunde ha varit klarare och inte sådär grådassiga. 

Hot or Not?

/ Josefin
Följ mig gärna på min blogg, htt://josefintimmes.blogg.se

Ellen10
2014-10-07 17:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#50

Hot! Jättefin bakgrund och jag gillar hästens uttryck! Sjukt söt! Det enda lilla som stör lite är grässtråt  som den har i munen, så det hade jag gärna haft bortredigerat ;)
Annars, kanon!

Hot or not?

//Ellen

woopwoop
2014-10-12 00:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#51

Hot! Gillar färgerna och skärpan. Dock lite ledsen över att inte hela svansen är med, men det bättre överväger! :) 

Hot or Not?

Wilmarabbit
2014-10-12 14:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#52

Hot

Bilden är häftig och jag gillar att hästen tycker det ser roligt ut, Är ingen fotoexpert men hehe

Kolla gärna in bloggen Regnbågehttp://nouw.com/wilmajRegnbåge

Ballong http://terabitiaskaniner.weebly.com/ - Hoppkaniner i Västra götaland Ballong

mlundgren
2014-10-15 12:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#53

Not. Bilden har egentligen all potential till att kunna bli en kanonbild. Ljuset ligger fint, bakgrunden (om man tar bort stolparna) bidrar till en rustik känsla, men jag tycker att hela bilden dras ned av hästens uttråkade uttryck. Tyvärr!

Hot or Not?

suchthefool
2014-10-15 21:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#54

Hot!

Jag gillar bilden! Snyggt komponerad och fin skärpa, skulle vara passande som bild i en bok eller liknande, ur en lite mer "dokumentär" synvinkel. Fina färger och bra exponerat. Bra jobbat :)

Hot or Not?

/ Malin, medarbetare på Hästfoto iFokus

Besök gärna min blogg eller facebooksida!

VildaAlice
2014-10-16 23:15
#55

Jag måste fråga, i #52 varför står det copyright Stefan Sjöberg?

Annons:
Wilmarabbit
2014-10-17 22:21
#56

#55 Jo för det är min mammas kille som har fotat mig, Får använda bilderna fritt och det gör han också.

Kolla gärna in bloggen Regnbågehttp://nouw.com/wilmajRegnbåge

Ballong http://terabitiaskaniner.weebly.com/ - Hoppkaniner i Västra götaland Ballong

Emlielki
2014-10-19 10:45
#57

#56 Det är meningen av vi ska bedömma bilder som du som fotograf tagit. Inte bara fina bilder.

/ Line Kinnari

www.linekinnari.se - Portfolio 

Ellen10
2014-10-19 11:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#58

#54 HOT! Sjukt fin bild och jättevacker häst! Färgerna, kompositionen, fokuset, uttrycket hos hästen, allt är perfekt!

Hot or not?

//Ellen

Trongutten
2014-10-19 19:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#59

Hot! Fint uttryck hos hästen och mysiga gröna färger :)

Hot or Not?

/ Josefin
Följ mig gärna på min blogg, htt://josefintimmes.blogg.se

Wilmarabbit
2014-10-19 20:20
#60

#57 Okej förlåt då, Bild som bild egentligen… lämnar nu

Kolla gärna in bloggen Regnbågehttp://nouw.com/wilmajRegnbåge

Ballong http://terabitiaskaniner.weebly.com/ - Hoppkaniner i Västra götaland Ballong

VildaAlice
2014-10-19 21:04
#61

#60 Men nä! Det var absolut inte meningen att du skulle känna så.

Emlielki
2014-10-19 21:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#62

#60 I just denna tråd är det inte "bild som bild", men har du egna bilder som du vill få bedömda så är du självklart välkommen att ladda upp dom. :)

#59 Jag kan verkligen inte bestämma mig. Men blir nog en hot eftersom den är helt okej tekniskt, men den känns samtidigt lite tråkig och menlös, trots att det är fart i bilden och hästen är väldigt fin. Något fattas helt enkelt, men kan inte sätta fingret på det.

Hot or not?

/ Line Kinnari

www.linekinnari.se - Portfolio 

Annons:
Wilmarabbit
2014-10-20 15:11
#63

#61 Det gjorde jag inte men har inga ena bilder så 😉

Kolla gärna in bloggen Regnbågehttp://nouw.com/wilmajRegnbåge

Ballong http://terabitiaskaniner.weebly.com/ - Hoppkaniner i Västra götaland Ballong

NS-photo
2014-10-25 23:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#64

Det får nog bli en hot till slut! En intressant bild helt klart och som jag verkligen gillar samtidigt som det är något som inte riktigt stämmer. Jag gillar känslan i bilden, hästen ser väldigt ensam och vilsen ut och det har du förstärkt bra med svartvitt och den starka vinjetten :)

Hot/Not?

- Nikita.S
www.NS-photo.weebly.com

Artylay
2014-10-27 09:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#65

Hot!
Gillar verkligen bildens färger och känsla. Grymt fin och gosig bild ;)! Ljuset i bakgrunden är jättevackert!

Hot or not?

Gick crazy i photoshop. Kan inte säga att jag är så nöjd med resultatet på detta lilla experiment, men i brist på andra bilder nu när min server ligger nere så får det bli den här ;).

Mvh
Rebecca Frödén

Cocoscream
2014-11-06 11:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#66

Både hot och not.. Gillar idén, men skuggorna på bålen av hästen gör kroppsformen diffus.

HOT/NOT?

Med vänlig hälsning, Petra

Hundarna- www.paradisemittelspitz.n.nu

Hästarna- www.paradiserehab.weebly.com

Ebbzenbabbzen
2014-11-12 23:06
#67
[tildemattson]
2014-11-19 13:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#68

Kan inte se någon bild på #67. Men till #66. Häftig idé, men tyvärr så tycker jag att bilden är lite tight. så det blir tyvärr ett Not. Bild tagen med mobilen

Ellen10
2014-11-23 15:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#69

#68 För att vara en mobilbild tycker jag att den är ganska bra! Söt häst och fint uttryck hos hästen! Fint med himlen bakom också. Lite synd att det röda huset kom med. Det blir not ett sagt hot i alla fall!

Hot or not?

//Ellen

Annons:
Alexandra0419
2014-11-24 15:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#70

Hot! Jag gillar vinkeln och fin bakgrund. Tyvärr lite för mörk för min smak. Detta är en mobilbild men den för duga ändå;)

woopwoop
2014-11-24 16:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#71

Not. Man ser varken hela öronen eller mulen, bilden ser väldigt sned och tråkig ut. Väldigt trist bakgrund. 

Hor or Not?

[tildemattson]
2014-11-24 17:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#72

Bra del av språnget, ser superbra ut. Dock tycker jag att bakgrunden är lite överexponerad. Men det blir ett hot på den :) Ännu en mobilbild från mig :)

woopwoop
2014-11-24 17:06
#73

#72 Håller med. Själva banan låg i skugga och bakgrunden vart superstark sol, så kunde inget göra! :( Supertråkigt, men så är det ibland! :)

Ellen10
2014-12-06 17:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#74

#72 Blir nog hot. Tycker att bilden ser spännande ut och coolt ljus och himmel!

Hot or not?

//Ellen

molllyr
2014-12-10 20:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#75

Hot!

Det är ett fint porträtt, fina färger, snygg redigering, bra skärpa och jag tycker den är bra skuren!

Hot or not?

ellapella01
2014-12-14 21:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#76

HOT! 

Fin häst och mysigt med pannluggen! 

HOT OR NOT`?

Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster Kär Älskar er mina älskade djur!

Annons:
Winden
2014-12-18 12:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#77

skulle tyvärr behöva säga Not för att hästens ganska ointresserade uttryck och att man ser inte hela mulen. Bilden är ganska sned och lite för nära.  Jag hade nog backat någon meter och försökt få med hela hästens huvud.

HOT or Not?

we need to freeze the world and keep it in our camera

Winden
2014-12-18 12:37
#78

obs denna kanske inte är fantastisk men jag vill höra vad ni har att säg om den ;)

we need to freeze the world and keep it in our camera

Anna
2015-01-06 17:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#79

Jag gillar perspektivet och hur "äkta" och oplanerad bilden känns, tycker även kompositionen är bra men saknar lite mer drama/liv i bilden. Kanske att den hade gjort sig bättre i svartvitt och med lite starkare kontraster! Jag hade nog haft med mindre av  kvinnan till vänster och istället fokuserat mer på bandet mellan ryttaren och hästen, tycker ryttarens blick är väldigt bra och talande. Tyvärr ett not, men ingen dålig bild. :)

Hot or not?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

NS-photo
2015-01-08 01:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#80

Väldigt svårt att välja men det får faktiskt bli en Not då jag i slutändan tycker bilden är lite småtråkig och intetsägande. Färgerna, ljus och kontrast är jättebra, allt tekniskt är egentligen jättebra och skulle  väl egentligen ha fått en Hot för det, men den tilltalar tyvärr inte mig :)

Hot or Not?

- Nikita.S
www.NS-photo.weebly.com

Ellen10
2015-01-10 15:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#81

Hot! Fint motiv och bakgrund, kompositionen är bra! Tycker dock att den blir lite för ljus och så tycker jag den har lite för mycket vinjettering, men annars en jättefin bild!

Hot or not?

//Ellen

Wilmarabbit
2015-02-15 23:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#82

HOT 
Älskar ljuset, får en varm och kall känsla vilket uppskattas mycket 🙂

Kolla gärna in bloggen Regnbågehttp://nouw.com/wilmajRegnbåge

Ballong http://terabitiaskaniner.weebly.com/ - Hoppkaniner i Västra götaland Ballong

Trongutten
2015-02-17 19:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#83

Not, jag tycker hästen är supersöt och gullig men bilden är lite tråkig, rörig bakgrund och det känns mer som en gullig bild att ha på sin häst. 

Hot or Not?

/ Josefin
Följ mig gärna på min blogg, htt://josefintimmes.blogg.se

Annons:
[Howres]
2015-02-20 20:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#84

Hot!

Bra fångat, fin skärpa och jätte söt häst 😍

Artylay
2015-04-29 21:17
#85

Jag kommenterar denna bild i en ny tråd :).

Mvh
Rebecca Frödén

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: