Annons:
Etikett24-forumet-ifokus
Läst 755 ggr
Anna
6/23/14, 10:03 AM

Nya iFokus (version 3.0)

Idag släpps nya iFokus, med ett helt nytt utseende och nya funktioner. Såhär skriver Niklas om lanseringen:

"Om allt går enligt planerna kommer vi att gå över till nya versionen av iFokus idag. Jag kan inte säga något mer exakt än så för det är en del att göra. Räkna med att det blir störningar och att iFokus inte kommer att vara tillgängligt hela tiden. Håll tummarna!"

Om det blir problem för er att komma in, ha tålamod, snart kommer allt att fungera felfritt och ni kan njuta av den nya versionen lika mycket som vi värdar fått göra de senaste dagarna. Ni kommer inte bli besvikna, det är en rejäl och välbehövlig uppdatering. 🙂

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
MyBeauty
6/23/14, 5:43 PM
#1

gillar inte nya utseendet ;/

http://Mylifeandbrian.blogg.se

lili3337
6/24/14, 5:11 AM
#2

Jag gillar det inte heller. Dessutom måste man scrolla ner för att hitta Guldmynt Skäms

Glada hälsningar från lilla mig! Regnbåge

ssofia
6/25/14, 9:45 PM
#3

#2 ursäkta konstig fråga men vad är Guldmynt i detta sammanhang?!

Mvh Sofia

Medarbetare på Naglar

Eklang
6/26/14, 9:48 PM
#4

Tror det är en vanesak.. Fick en chock när jag kom in nu och såg det nya, men man vänjer sig nog :)

Emma, medarbetare på Hästfoto.

BrittaD
6/26/14, 9:50 PM
#5

Vem är det som skapat logon/banner (eller vad det nu heter)?

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

Anna
6/26/14, 9:53 PM
#6

#3 Man kan samla GuldmyntiFokus sedan en tid tillbaka, de dyker upp under annonserna till höger lite då och då. Man kan köpa bl.a Insider med hjälp av dem.

#5 Menar du bilden där det står Hästfoto iFokus längst upp? Det är killarna bakom iFokus som gjort den.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
BrittaD
6/26/14, 10:00 PM
#7

# 6

Misstänkte dem. En sådan schablonaktig bild på ett forum som handlar om hästfoto. Och där det finns hur många som helst som skulle göra det bättre. 😭

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

Anna
6/26/14, 10:07 PM
#8

#7 Vi är nöjda med den just nu, men det är inte omöjligt att vi byter framöver om vi hittar en bild som passar bättre. :) Det är ett klurigt format, få bilder gör sig bra i det.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

BrittaD
6/26/14, 10:16 PM
#9

Ja, det är ett jättesvårt format, men vi kommer väl att få se en radda med hästögon i de olika hästsajterna, och jag är ganska trött på det på det motivet (som ni märker). 😴

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

Upp till toppen
Annons: