Annons:
Etikett00-allmänt
Läst 498 ggr
Fotograf Natalie
7/18/14, 2:33 PM

Vilka är ni?

Jag är ny på sidan och är nyfiken på vilka ni andra är.  Jobbar ni med foto på heltid/deltid eller har ni fotografering som hobby? Fotar ni uteslutande häst eller fotar ni även annat? Var fotar ni mest, var har ni flest uppdrag? Hur länge har ni varit igång och fotat?

Själv är jag frilansfotograf & journalist på heltid. Gör mycket reportage för hästtidningar men fotar även en del produkt, mat och ett och annat bröllop. Har frilansat vid sidan om andra jobb länge men varit min egen på heltid i ett och ett halvt år.

www.natalielindholm.com

http://crownamedme.blogspot.com

Annons:
Loviisaa
7/18/14, 3:30 PM
#1

Välkommen! :) Jag är 14 år så jag fotar på fritiden. Mest hästar men kan hända då och då att ja fotar människor eller annat. Jag började Fota för 1 år sedan, då jag köpte min egna kamera. Har fotat till annonser, porträtt och till stallets hemsida.

Besök gärna min blogg! 

Lovisaanderssonn.horseworld.se

Anna
7/18/14, 4:16 PM
#2

Varmt välkommen hit! :)

Jag jobbar med foto på deltid just nu, frilansande. I höst ska jag antagligen börja plugga webbutveckling på heltid, och planerar då att kombinera företaget och studierna.

Jag får nog flest uppdrag kommersiellt, dvs hos bl.a reklambyråer och företag. Kör även en hel del tävlingsfoto och lite privata fotojobb. Fotar mest hästar, men även en del natur/resefoto då jag gillar att resa. Jag har fotat sedan 2005.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

NiklasHjelm
7/21/14, 11:03 AM
#3

Jag är mångsysslare. Foto för mig är hobby+ i det att jag tar på mig de uppdrag jag tycker verkar roliga och säljer en del bilder. Skulle aldrig vilja jobba heltid med foto då det hade blivit för mycket kompromissande.

-----------------------------------------------------

http://www.niklashjelm.se

Nya bilder varje måndag, följ mig gärna på Facebook.

http://www.facebook.com/fotografniklashjelm

Nobeel
7/25/14, 2:17 PM
#4

Hej och välkommen! 

Just nu är det bara en hobby att fota, men vill gärna börja sälja lite bilder. Fotograferar mest hästar och natur men försöker ge mig på lite allt möjligt.  Jag har fotat en massa sedan jag fick en mobilkamera men ska väl säga att jag seriöst har fotat i kanske 3-4 år!

miinaanahita
7/30/14, 12:00 AM
#5

Tja!! Välkommen! Är själv ganska ny men men!! :D

Är en 18 årig glá tjej från Göteborg. Går till hösten mitt tredje år på NTI-gymnasiet där jag läser media med inriktning foto, en skola som jag för övrigt verkligen rekommenderar till den som ska söka till gymnasiet och vill läsa foto/film/grafisk design eller interaktiv media!! 

Fotar en sjukt massa just nu och det är en blandning utav betalda jobb, egen portfolio och skolarbeten. Absoluta favoriten är människor, djur och macro! Just denna sommaren har jag satt igång o fotat nästan bara hästar, vet inte riktigt varför men de var något i de som lockade mig mer än annat! Håller även på med ett gymnasiearbete och söker nya modeller hela tiden!! 

Efter studenten ska jag ta ett år ledigt och bara samla på mig ytterligare en massa foton och året därpå ska jag till Nya zeeland för att läsa en fotokurs på ett år, då min största dröm hade varit att en dag få jobba för national geographic! :) Fotat så länge jag kan minnas, men de började bli seriöst för lite över ett år sedan, då jag bestämde mig för att jag helt klart skulle jobba som fotograf!  Lite kort om mig!! :) Kram!!

Upp till toppen
Annons: