Annons:
Etikett21-fotograf-bilder-sökes
Läst 2151 ggr
hippoteket
11/4/14, 3:41 PM

Fotograf i sydost?

Shetland Sydost kommer arrangera några shetlandsutställningar och andra aktiviteter i Sydöstra Sverige (främst mitt i Småland, men även på Gotland) under nästa (och kommande) år.

Finns det några hästfotografer i detta område som skulle kunna tänka sig att göra en deal med föreningen och fotografera de deltagande ponnyerna?

Mer info om platser och tidpunkter (och vad dealen kan tänkas bestå av) kommer längre fram, tänkte bara kolla om intresse finns…

Annons:
Anna
11/4/14, 4:35 PM
#1

Jag tror absolut att det finns intresse 🙂Det finns flera duktiga fotografer från Småland här inne.

Befinner mig själv i Småland, jobbar mest i Tranås och Jönköping med omnejd. Berätta gärna mer när det finns mer information!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

suchthefool
11/4/14, 7:32 PM
#2

Jag bor också i Småland och för mig är det Kalmar med omnejd jag främst jobbar i :)

/ Malin, medarbetare på Hästfoto iFokus

Besök gärna min blogg eller facebooksida!

ssofia
11/4/14, 8:47 PM
#3

Tänkte pinga @suchthefool men hon hade redan skrivit :) hihi

Mvh Sofia

Medarbetare på Naglar

hippoteket
11/4/14, 10:03 PM
#4

Det ligger ju ännu en bra bit fram i tiden, men det första uppdraget kommer vara i Växjötrakten i slutet av mars, om allt går planenligt.

Lindorm
11/7/14, 8:48 AM
#5

Jag utgår från Ettebro mellan Ronneby/Tingsryd.

agneswadenback.wix.com/agnesfoto

Eller facebook. Fotograf Agnes Wadenbäck

http://hastinspiration.blogspot.com/

https://www.facebook.com/Fotografagneswadenback

mlundgren
11/7/14, 4:04 PM
#6

Jag finns också tillgänglig, utgår från Tingsryd. 

http://mlundgren.deviantart.com/

Annons:
hippoteket
2/2/15, 5:58 PM
#7

Sista lördagen i mars har vi utställning i Åryd utanför Växjö.
Vi skulle då vilja ha en fotograf som kan knäppa en bra exteriörbild på alla deltagande ponnyer som vi får utnyttja på nätet och i tidningen shetlandsponnyn. Och gärna lite andra bilder också.
Vi tänker oss att fotografen ifråga får en annons i vårt programblad och en länk till en sida där du kan sälja av dessa foton till hästägare eller andra intresserade.

Så 1 - finns det någon fotograf som kan tänkas vara intresserad av att åta sig detta?

Och 2 - känns vår tanke okej? OM inte så är du välkommen att diskutera villkoren med oss. Kontakta mig på hippoteket@hotmail.com

hippoteket
2/11/15, 11:35 PM
#8

Söker fortfarande efter en fotograf till vår utställning.

Vill du ha andra villkor än de jag nämnt? Vi är öppna för diskusson.

mlundgren
2/12/15, 3:19 PM
#9

Jag kan tänka mig att göra det. Ska bara dubbelkolla så jag inte blev bokad som hästskötare dit.

hippoteket
2/13/15, 6:59 PM
#10

#9 - hör av dig när du vet!

mlundgren
2/14/15, 10:07 PM
#11

Det fungerar fint! Var anlitad hästskötare på en annan utställning.

hippoteket
2/15/15, 11:05 PM
#12

Så bra, då räknar vi med dig, mlundgren!
Kontakta mig gärna på hippoteket@hotmail.com så behöver vi inte diskutera mer öppet här.

För övrigt så söker vi även fotograf till Kalmar den 18 juli och Visby den 8 augusti…

hippoteket
3/21/15, 11:41 AM
#13

mlundgren jag har PMat dig, behöver nå dig!

(ni som känner mlundgren får gärna tala om att ett PM väntar här på ifokus)

Annons:
hippoteket
2/24/16, 10:50 PM
#14

Nu söker vi åter en fotograf som kan fotografera alla deltagarna på vår utställning på annandag påsk - 28 mars. Platsen är Eriksmåla ridklubb.

hippoteket
3/15/16, 10:19 AM
#15

Söker fortfarande fotograf till Eriksmåla…
Det går bra att kontakta mig via PM här eller hippoteket@hotmail.com

Upp till toppen
Annons: