Annons:
Etikett00-allmänt
Läst 475 ggr
event-bilder
11/11/14, 11:38 AM

Fotoutbildning ?

Jag finns här och i många andra forum för fotografer i allmänhet och hästfotografer i synnerhet. 

Har skickat ut frågan innan dock inte här. Så nu skriver jag här också. 

Hur stort är intresset för en workshop/utbildning inom hästfotografering. Heldag med allt från hårdvara och utrustnings genomgång och tips och trix,  till bildkomposition och hur man får sina mål. 

Även pris diskussioner och företags hjälp om det är något deltagarna önskar. 

Förra året körde vi en några små workshops i samband med olika tävlingar i Sverige. I år har vi inte haft tid för mer än en workshop.  Planering inför 2015 håller på så nå kollar vi intresset. Målet är att ha en gäst föreläsare vid varje tillfälle också. 

Finns de intresse för att vara med på något sånt här, och Vad är det ni känner att ni vill ha mer kol på och hjälp med?

// Mathias Eriksson Event-bilder.se

Annons:
CarolinePettersson
11/11/14, 2:29 PM
#1

Klart det finns intresse :)   Vilka orter är det tänkt att det ska vara på?

event-bilder
11/12/14, 10:22 AM
#2

platser inte bestämt än. men om det går så vi hoppas så blir det något runt Falsterbo,  Strömsholm, och kanske något mer ställe som de stora sen kan vi alltid köra mindre lite vart vi vill.

// Mathias Eriksson Event-bilder.se

Ebbzenbabbzen
11/12/14, 10:58 PM
#3

Jag är definitivt intresserad! Skulle vara superkul! Falsterbo låter super för mig! :)

Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com

Upp till toppen
Annons: