Annons:
Etikett08-analyser-och-diskussioner
Läst 1184 ggr
Anna
2015-01-14 09:44

Tackar ni ja till allt?

Som rubriken lyder - tackar ni ja till alla uppdrag och förfrågningar ni får? Även om de inte rör hästfoto/ert område utan någonting annat, t.ex personalbilder, konserter, bilar, bröllop eller vad det nu kan vara. Då menar jag i mån av tid. Eller händer det att ni tackar nej till uppdrag, trots att ni har tid?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
fruktgumman
2015-01-14 10:17
#1

Nej jag tackar inte ja till allt även om jag har tid. Har jag ingen lust så tackar jag nej.

MyBeauty
2015-01-14 19:05
#2

Jag tackar oftast ja, men då har jag mest fått erbjudanden som är så himla spännande och roliga som jag ser som en stor knuff i rätt riktning. Har nu samarbete med PS of sweden, vilket har lett till att andra ridsportföretag som är relativt stora börjat följa mig på instagram och har även nu fått en fårfrågan från ett stort ridstövelmärke - kan omöjligen tacka nej till sånt!
Däremot om de gäller tävlingsfoto så gör jag bara det i den mån jag har lust.

Ajuste, fick förfrågan om bröllopsfotografering i våras också vilket ja tackade ja till. Trots icke hästfoto så är det ju ett himla hedersfullt uppdrag med en hel del prestationsångest. Men de blev okej för att va första gången :)

http://Mylifeandbrian.blogg.se

suchthefool
2015-01-14 22:13
#3

Nej, jag tackar inte ja till allt. När det kommer till hästfotograferingar så tackar jag oftast ja. Men senast idag tackade jag nej till porträttfoton, då de inte erbjöd någon ersättning alls. Då sitter jag hellre hemma och jobbar med annat :)

/ Malin, medarbetare på Hästfoto iFokus

Besök gärna min blogg eller facebooksida!

event-bilder
2015-01-15 08:00
#4

tackar nej till väldigt mycket både pga tid och på att "kunderna" inte värdesätter det arbete vi gör. 

den kund som vill pruta eller bestämmer hur vi skall göra  blir direkt nekad.

// Mathias Eriksson Event-bilder.se

Upp till toppen
Annons: