Annons:
Etikett10-fototillfällen
Läst 979 ggr
event-bilder
2015-04-16 09:00

Vad händer i sommar ?

hej på er. 

Nu är våren här riktigt  ( inte minus på nätterna).

Vart kommer alla vara i sommar? Hur ser planerna ut ? 

Vi kommer vara på Falsterbo som är planerat just nu. dock kan det bli mycket mer beroende på många olika faktorer.

// Mathias Eriksson Event-bilder.se

Annons:
Anna
2015-04-16 09:31
#1

Äntligen vår och högsäsong på G!

Jag har en hopptävling och en utställning inplanerad första helgen i maj, efter det hoppas jag komma iväg till Norrköping International Horse Show en eller ett par dagar. I juli är jag sugen på New Forest SM, och första helgen i augusti är det Shetland RIKS och Ardenner RIKS.

Lite mindre lokala och regionala tävlingar däremellan också, både hopp och dressyr. :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

CarolinePettersson
2015-04-17 07:47
#2

Ska 2-3 maj fotografera Sundbyholms 7star hopptävlingar
 Sedan blir det en hel del islandshästtävlingar + SM i Juli

Kollar kalendern va och varannan helg efter ny spännande tävlingar att boka in mig på :)

axa
2015-04-17 15:12
#3

För mig är det o rida hela sommaren på medryttarponnyn och ha den när ägaren åker bort, ägaren är min bästavän också så vi ska ha sjukt kul tillsammans i sommar! Sedan mycket mer som inte är planerat just nu, får sluta suktas för sommaren och vänta in den och sedan ha det så underbart.

ssofia
2015-04-21 16:39
#4

Jag hänger som en liten svans (läs: assistent) efter Malin Wengdahl (@suchthefool) många dagar i vår/sommar 😉

Annars blir det blir lite av varje i sommar - Ska försöka komma iväg på nationell hoppning i Karlskrona vid pingst, har även spanat in en annan tävling i närheten men just nu har jag glömt vad det var.. har några privata sessioner inbokade och ska i september fota Höstnationella åt Strokkur i Mönsterås. 

Sen är jag galet svag för ardennerhästar så jag kanske behöver ta mig till Ardenner RIKS också för att stilla abstinensen.. *dreglar*

Mvh Sofia

Medarbetare på Naglar

Upp till toppen
Annons: