Annons:
Etikett02-kritik-rörelse
Läst 1377 ggr
MsSallylover
2015-06-10 20:27

Kritik- Galopp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle gärna få lite lätt kritik på denna :)

Mvh Filippa, Roxy, Bonnie, Sally och Pelle!

Annons:
Vixxen
2015-06-10 20:36
#1

Synd att inte hela svansen är med…

ElinvBorg
2015-06-11 15:43
#2

Måste hålla med om att det är synd att inte hela svansen är med. Men, förutom det så tycker jag att det är en fin bild :) Bra fångat steg, bakgrunden är bra, staketet stör inte direkt. Det är ett fint ljus och fin fokus, dock skulle jag vilja ha lite klarare färger utan att det blir "skrikigt" så klart. Brukar inte tycka det blir fint med grimma på hästen då det kan störa för mycket men här är det en fin grimma och den bidrar lite till känslan av fart :) Så, bra jobbat! Det är bara färgerna som är lite matta men som du ganska lätt skulle kunna redigera upp :)

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

axa
2015-06-14 23:12
#3

Med lätt kritik kan jag endast påpeka att svansen inte helt är med vilket stör. Annars fin!

JessicaE79
2016-01-13 00:26
#4

Som andra redan sagt hade jag önskat en hel svans, men fångar man ögonblick så fångar man ögonblick :)

Jag hade lagt in kontrast och lite mer skärpa och sen tror jag att åtminstone staketstolpen vid bogen hade försvunnit om det var min bild. Men en härlig sommarbild är det!!

liptongillisskytt
2016-01-22 19:08
#5

superfin verkligen! men om jag ska vara petig så tycker jag jämfört m #2 att steget stör mig lite, när bakbenen är precis bredvid varandra i "samma pose", men jag ska absolut inte klaga egentligen då jag aldrig skulle få en sådan där bra bild 😍

Cornelia

Upp till toppen
Annons: