Kameraremmar
Tänkte bara passa på att faktiskt se vad folk tycker och tänker om sina remmar till kamerorna.
Finns idag en uppsjö av olika remmar, allt från standard till blackrapid. Färger, funktioner och material är alla olika.
Jag vet att några här på sidan har fått vara testare för uppstickaren som heter EBS. http://shop.event-bilder.se
Så det vore kul att se vad andra tycker och vilka remmar som används.
// Mathias Eriksson Event-bilder.se
Jag var en av de som fick hem en EBS i brevlådan nu under våren och fick testa på den. Den är bra mycket bekvämare än den vanliga kameraremmen som medföljer kameran, och mycket mer ergonomisk. Jag, som har stelopererad rygg och mycket kronisk värk upplever att jag kan ha EBS'en bra mycket längre utan att få ont, vilket är jättepositivt.
Jag har tidigare kikat på BlackRapid och varit nära att klicka hem en sådan flera gånger. Nu fick jag en EBS istället, och jag känner mig i dagsläget helnöjd med den.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag har också en EBS och är toknöjd, den bästa av de jag har testat.
Extremt dålig hemsida, man får ju inte ens se hur remmen ser ut på kameran!?
Tack så jättemycket! Den såg ju trevlig ut, ska spanas in en gång till!
Nu har vi fått solsting och tänkte sprida lite av det till alla som är intresserade.
Vi bjuder på 10% av hela beställningen ända fram till sista September. Ange koden: sommar2013 som kupongkod när du beställer.
kom även ihåg att beställningar på över 950 kr är fraktfria.
// Mathias Eriksson Event-bilder.se