Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 2041 ggr
EllaMarine
0

Kritik - Travbilder !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varit i Östersund i helgen och fotat lite ponnytrav igen :D Och nu bifogar jag några bilder som jag blev extra nöjd med, så får ni komma med all kritik sen ! :D

Börjar med en härlig bild på Anders Eriksson och russhingsten Pejnarve Polis, som jag faktiskt tänkte radera i kameran ..

EllaMarine
0

Nästa :)

EllaMarine
0

Denna :)

EllaMarine
1

Ingen som har Nånting att säga om dom ens ? :O

entill
0

Trevliga miljöbilder!  Tycker det var roligt med travbilder ur annorlunda vinklar. De vanliga från sidan blir lite trista i längden. Den tredje bilden kan nog användas som skräckexempel på hur det inte får se ut, fötterna hängande och koncentrationen någon annanstans än på hästen.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

divansson
0

#4 håller med dig om allt du säger ;) "skräckexempel" - japp, ett ben kan man hänga med om man koncentrerar sig typ, en två å okoncentrerad.. man vet alldrig va som kan hända även de lugnaste..

men finast tycker nog jag endå är den första, liksom en annorlunda vinkel med en typisk liksom.. stämning på stallbacken.. men fina, den andra bildern gillar jag ljuset och uttrycket, stör mig då lite på att man ser ansiktet på kusken genom manen på hästen, fasst det är det som hör till så.. tycker det var fina bilder..

Anna
0

#1 Tycker jag är riktigt fin, men hade velat se mer förgrund eftersom hästen rör sig mot dig. Annars härligt uttryck, fina färger.

De andra två tycker jag inte är alls lika bra. 

MVH Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

EllaMarine
0

Tack så mkt :)

Lyton
0

Jag gillade inte riktigt #0

Det är väldigt rörig bakgrund och vinkelen var konstig.

#1 tycker jag faktiskt var väldigt fin =)

Granatapple
0

Jag tyckte #1 var jätte fin!

Jossa
0

Jag älskar #0 ja ^^

Shallow
0

Fina bilder! Synd bara att kusken på #2 tagit ner benen när han skrittar till travbanan. Om han ens är på stallplanen xP  Gissade bara på de.

EllaMarine
0

#11 Tack :) Hm jo .. Porshage sitter jämt så där .. han skrittar på stallbacken ja, Östersund har en del asfalt på deras stallbacke :)

Karkkainen
0

Tycker #0 var jättehäftig, speciell vinkel. På #1 stör jag mig lite på kuskens anskite, som någon redan sagt. Sista bilden var fin, förrutom som sagt hur kusken sitter. Jättegullig häst dessutom.

EllaMarine
0

#13 Tack så mkt )