"Markarbete" med kamera
På grund av att jag sitter ute just nu ser jag inte alla detaljer men jag tycker du tar bilderna i rätt ögonblick och från intressanta vinklar. :)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Bild #1 är totalt underbar! Den vita himlen framhäver hästen, som ser helt fantastisk ut i den vinkeln. Uttrycket är perfekt och bilden är tagen i precis rätt ögonblick. Gillar att ekipaget är centrerat i bilden.
De andra är också bra men inte lika bra som #1. Du fotar med systemkamera, eller hur? Vad har du för objektiv på? Är lite förvånad över kvaliteten, den brukar vara bättre med systemkameror. Du kanske inte förminskar bilderna innan du postar de? Isåfall komprimeras de ner och förlorar kvalitet.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#4 Tack Magster :)
#5 Tusen tack Anna, tog flera kombinationsbilder i olika steg både framifrån och från sidan samt även i olika vinklar. Men just denna bilden gillade jag mest. Jag har en Canon EOS 400D, objektivet är ett Tamron AF70-300. Alla bilderna som jag lägger in här sparas om som "kopia" i PSP där jag komprimerar ner dom väldigt mkt. Detta är för att jag lägger ut bilderna på vår hemsida och ska då bli "webvänliga"
Fina bilder, men stör mig på #1 för att man inte ser avständet mellan bommarna.
Underbara bilder! #1 har en underbar vinkel! Bild #2 och #3 är också jätte härliga. Bild #0 känns dock in aningens platt. Vilken underbart vacker häst btw :)

fina bilder!! från roliga vinklar oxå
Håller med Attlid. Bild #1 är verkligen underbar. Hästen har ett så härligt uttryck. Och den vita himelen (som Attlid säger) framhäver hästen. Väldigt snygg häst också!

Jättefina bilder :) Framförallt #1 :D
Jag tackar er alla så jättemycket
Till #7 Att avståndsbedöma längd via en bild, är nog svårt även från sidan. Men dom ligger på 1.10
Okej:)

1# härlig!