Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 380 ggr
Granatapple
0

Barnridläger

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kompis har ett 2 dagars ridläger för sina elever, och igår lyckades jag vara där med min kamera samtidigt som dom hade ridlektion, så jag blev offisiell pressfotograf, haha :)

Jag har fortfarande inte helt lärt mig min kamera, och med tanke på att solen var borta hela tiden (nästan) gjorde det inte lättare. Jag fotade fört på läget "P" men bytte senare till "TV". Alla bilder är redigerade och beskärda (nästan), jag ber er vänligt att bortse från loggan på samtliga bilder! Kritik tack! 

#1 Fanny och Hjalti. En av de få bilderna där solen tittade fram en aning!

Granatapple
0

#2 Elina och Nagli galopp

Granatapple
0

#3 Hilda och Stjarni

Pedro
0

För mig kändes bilderna lite suddiga, men annars var dom jättefina båda två. #0 var finast, kanske just för solen..

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Granatapple
0

#4 Maja och Diana någottöltaktigt…

Pedro
0

Ojsan, du hade visst inte lagt upp alla! :O

Nu var ju #4 finast…

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Granatapple
0

#5 De sista minutrarna tittade solen fram. Ellen och Kappi.

#3. Som sagt, jag har inte riktigt kläm på allting än, men tack :

Cavello
0

Alla bilderna var ngt oskarpa men tycker bra om de ändå dock tycker jag att nr5 ser ut att vara tagen i motljus = inga kontraster.

MVH Matilda Andersson

gigytffyvbk
0

Fina bilder, tycker som #7 & #3 att dom är lite oskarpa men annars är dom fina :D

Mvh/ Moa Winberg - www.mwfotografier.se

Lyton
0

När men oj vad Stjarni var lik min pöwwle Malone =S

Vad är Stjarni för ras? 

Dnna bilden är inte så bra, men hon har precis samma färg lång fluffig man + hon brukar ha EXAKT samma uttryck ^^

NEMi-
0

Alla bilder var fina. Dock tycker jag att på bild #2 skulle du valt ett annat tillfälle i galoppen. Nu ser det stelt och tråkigt ut. Annars var dom fina! Bra jobbat!

NEMi-
0

Alla bilder var fina. Dock tycker jag att på bild #2 skulle du valt ett annat tillfälle i galoppen. Nu ser det stelt och tråkigt ut. Annars var dom fina! Bra jobbat!

Granatapple
0

#9 Stjarni är en islandshäst, det är alla hästarna!

#10 Haha, du har nog rätt, men när Nagli galopperar ser det alltid stelt och tråkigt ut :) Bifogar en till bild på när han galopperar, inte lika bra dock.