Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 206 ggr
AmandaF
0

Kritik , tack !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi var tidigare idag på björnön och fikade och på hemvägen åkte vi förbi en hage med massor med hästar. Hästar är inte ett vanligt motiv för mig att fota så jag är nybörjare på det.

Blev mest nöjd med denna bild .

Kritik , tack !          Skriv gärna vad jag ska tänka på till nästa gång !

/  AmandaF

Lininaa
0

Fina hästar! Det jag tänkte på var att bilden såg lite suddig ut, har du förminskat den? Bilden känns ganska sned, och hästen i bakgrunden tycker jag stör lite grann. Men det går ju att fixa till i photoshop. Nästa gång aknske du kan testa att sätta dig på huk eller så, så att du kommer er i hästens höjd, för jag får en känsla av att bilden är tagen lite ovanifrån!? Inte mycket, men lite. Men i alla fall en trevlig sommarbild!

AmandaF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för hjälpen,ah den är beskuren. Okej,ah hästen i bakgrunden stör,det tycker jag också. Men tack för hjälpen!

Här kommer bilden som inte är beskuren.

Marija
0

Fina hästar. Ser ut som #0 är lite suddig. #2 Var bättre men jag stör mej lite på staketet i vänstra hörnet och om det är lite av ett hästhuvud där också? Annars vare en fin bild. Jobba på!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

AmandaF
0

Ah, okej . Tack för hjälpen!

/AmandaF

divansson
0

Gillar verkligen ljuset, som sagt blir det suddigt vid beskärningen, men inte direkt det jag tänkte på först, fina hästar, men det var tyvär lite för rörigt vid staketen skulle blitt fin om man klonade bort skuggan och det borte staketet, av de staketen närmast hästarna menar jag.