Lek: FAIL!!!
Kul! tassar här och läger in vid tid ;)
----------------------
• Marielle Foto
Rolig lek! (Självförtroendet höjs en smula när man ser att man inte är den enda som failar)
Vet inte vad som hände här… Försökte undvika staketet så gott det gick med tydligen inte tillräckligt bra haha! Till råga på det var jag nog lite snabb på att "följa" hästarna och låg lite väl före. Tror jag körde på sportläget här också istället för egna inställningar…skäms på mig.
Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback
6. Haha dog där lite gran. xD
#10 - svårt att få snygga bilder då, verkligen :-)
#11 haha, jaa! 
Ett av våra russ kollar intresserat, dock blinkar hon precis, in i kameran.. Inte precis som jag tänkt mig. Har en annan bild där samma ponny höjer huvudet precis när jag ska ta, vad som kunde ha blivit, ett perfekt huvudfoto på min nordis, så mitt i bilden blir det ett rött, luddigt öra istället för ett svart hästhuvud.. Shit happens! 
14#. Lite oT men är bilden tagen i bratteborg? :)
nej på baståsen i surahhammar tror jag… kommer inte riktigt ihåg :)
Skulle ta en bild på vår ena polles öga, var på han vrider bort huvudet lite. Detta resluterade till denna bilden. Förutom att fokusen ligger lite fel kan man ju tycka att den är helt okej ändå. Men så märkte jag att min spegelbild har kommit med i ögat haha. Inte vidare snygg fotostil man ligger inne med 
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Skrattar så jag halvdör åt alla bilder här!
Ibland kan han få för sig att hoppa lite konstigt..;) Det gick bra med hans ben det som vek sig. :) Han är bara lite klantig av sig..6 år och travhäst.😛
Besök gärna min blogg!
Skulle ta bild på kalven, och just då jag ska ta bilden så kommer ett hästhuvud som jag pga min höga koncentration inte ens märker och när jag sen kollar bilderna, vad ser jag?
Tindra har humor säger jag bara. 😃
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#36 Den ser ut att ha tungan över bettet ju 😕 Hoppas dom rättade till det!
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
#37 Hon hade inte tungan över bettet! Självklart hade jag fixat det om så var fallet.
#39 And the horse goes like "I'm going down!
Skulle ta några snabba foton.. Efter ett tag tyckte han det var lite uttråkande.. ;)
Besök gärna min blogg!