Porträtt i natten
Som jag sa tidigare, en fantastiskt vacker bild! Färgerna, vinkeln, ljuset, hästens uttryck… Och de lila blommorna i förgrunden ger det där lilla extra.
Hade önskat att hästen var helt skarp men fortfarande en underbar bild. Bra jobbat!
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ja tyvärr kan man inte få allt, ska hinna fälla ut alla ben på stativet innan jag går in i hagen nästa gång, då får jag kanske en stadigare bild ;)
Bilden har en underbar magisk känsla över sig, lite som ur en dröm. Att hästen inte är helt skarp tycker jag bara ger bilden en otrolig origenallitet (:P) som den annars skulle missat! Mycketbra!
#3. Tack så mycket =) Ja den fick en speciell känska över sig när allt var lite småsudddigt ;)
En underbar bild:)

Gillar den verkligen, super vackert ljus, fin fin komposition och vacker häst. Mycket bra jobbat!

Kanonfin bild! Jag gillar att den är lite lite suddig. Det ger lite magisk känsla över bilden!
Det är härligt ljus och vackra färger. Sådär lagom svartvit men att blommorna i förgrunden är lila ger, som Attlid sa, det "där lilla extra"
toppenbild!!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Verkligen en fin bild! (:
Mkt fin bild! Den är mystisk på något sätt.
Helt Underbar bild <33
Tack för att ni tagit er tid och kollat och komenterat! :D

Jag tycker att denna bilden är som fotograferad ur en saga….Hösten bara står där och det känns som den när som helst ska förvandlas till Pegasus och flyga iväg..
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

#12 kan inget mer än att bara hålla med..

#0 WOW! Vilken häftig och fin bild!!
Superfin bild, man får en härlig sagokänsla av den. Men tycker att blommorna är för lila, förstör lite av bilden då bilden annars känns som en svartvit bild. Plus att jag jag stör mig på hästen pannlugg :p
Som tagen ur en dröm! Ljuset passar alldeles utmärkt och att hästen är vit gör det ännu mer verkligt. Snyggt! hur länge va du uppe egentligen ? :O
Tack för alla komentarer!
#15. Luggen stör jag mig oxå på, men inget jag kan göra åt då förra ägaren klippte luggen på hästen ;)
#16. Ett tag =O till ett, halv två kanske :P

Underbar bild!
Bara hornet i pannan som fattas 

värkligen supper härlig. Man fylls av mystiska kännslor som alla säjer ! Känns som om det är något speciellt med hästen !
:O Vad fin! :) Kan inte annat än hålla med dom andra :)
Alldeles underbar bild och håller med alla andra. Helt sagolik!
Gillar stämmningen i bilden, lite så där mystisk hästen är en aning oskarp kanske men inte så att det stör stämningen på något sätt.
Mvh/ Moa Winberg - www.mwfotografier.se
Tack för alla komenterer! =)