Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 1392 ggr
LindaKarlstrom
0

Ridskolans hästar - Action

Idag var jag och en kompis upp och fotade ridskolans hästar, och vilket liv det var i hagen dom kände verkligen för att busa ;)

Konstruktiv kritik uppskattas, och försök ignorera loggan, den är bara där för att jag laddar upp samma bilder överallt (pixbox, bilddagboken, här mm) och film på pixbox låter inte mina foton vara i fred.

LindaKarlstrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 1. Baron De Ley, Svenskt halvblod.  e. Eighty Eight Keys xx, u. Bonette ue. Racot

LindaKarlstrom
0

Bild 2. Flocken :)

LindaKarlstrom
0

Bild 3.  Piccolo, holländskt halvblod. e. Dream of Glory, (ee. Donnerhall.) u. Aalinde, ue. Octaaf

LindaKarlstrom
0

Bild 4. Holländskt halvblod och två ridponnys.

Anna
0

De tre första bilderna är härliga, men ingenting jämfört med bild 4! Vilken otroligt härlig sommarbild. Ett bidrag till fototävlingen tema sommar kanske? ;)

Iallafall, läcker komposition, färgerna och skärpedjupet är mycket bra. Uttrycket från den första hästen gillas skarpt.

MVH Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LindaKarlstrom
0

Tack så mycket =)

Jadu, får skicka in fyran dit tror jag ;)

Dobben
0

fyran är helt underbar! x)

Cavello
0

Tredje och fjärde bilden är helt klart bäst. De andra två känns lite oskarpa och tråkiga färger men de sista är riktigt bra!

MVH Matilda Andersson

Lyton
0

#6 Jag tror du ska göra det själv :O

Gå in på fototävling sommar och posta ditt bidrag i så fall.

Milly_94
0

jätte fina bilder:)

divansson
0

är ja glömsk eller va de nån annan som hade sån logga? nu kanske ja är ute å cyklar? :P äh, jaja.. snygga bilder! ettan är lite suddig vid ena hoven, så synd att inte solen kom åt hästen.. gillar alla bilder med 4an har övertaget.. ;) Jättevacker!

Granatapple
0

Jätte fina bilder, allihop, men jag säger som alla andra, 4:an är helt underbar! Ponnyn imitten påminner litegrann om min sommarhäst för tfvå år sen, Bandit :)

neonrosa
0

Jättevackra bilder! Den första sa mig inte så mycket, men de andra tre var jättehärliga! Bra gjort Linda :)

[michaelalundgren]
0

Jag gillade nr 4 bäst. Bra gjort Linda! Är det med nya objektivet?

Pedro
0

Jag håller helt med Attlid, 4:an är underbar!

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Anna
0

#11 Jag har en sådan logga. ;P

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Monday
0

#9 Det var väl det hon menade.

http://www.regret-nothing.com

divansson
0

#16  oj, hur kunde ja glömma att de var du som hade sådan? :S  hehe *pinsamt*

Mupp
0

Bild 4 är helt underbar, bra jobat ! :)

NEMi-
0

Alla bilder var jätte fina.. Jag gillar #2 och #4 bäst :) Dom var verkligen fina!  Bra jobbat!

Malin-Trotsig
0

Jättefina bilder. Gillade nr 4 starkast dock.
Tycker att jag känner igen Baron De Ley. Ägs han möjligen av ngn Buster Odlander? Då har han nämligen stått på min ridskola.

LindaKarlstrom
0

Tack så mycket för att ni tagit et tid och komenterat!

#11. Ingen aning, det var min bror som fixade loggan åt mig då jag ville ha en snyggare =)

#12. Ponnyn i mitten är min sköthäst som heter Banjo, namnet var oxå likt ;)

#14. Japp, nya objektivet! Supernöjd med det.

#16. Oops, kan byta logga om du vill? Viste som sagt var inte att någon hade likadna, det var min storebror som fixade den där när jag bad om en ny :$

#21. Jag har ingen aning, tror ej det för nu ägs han av våran ridskola och har tidigare ägts av bla. Helena Lundbäck.

Marija
0

Fint! #2 och #4 gillar jag mest :) Bra jobbat!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lizzan
0

Rå fina!

Ida_B
0

#0kan bara hålla med Attlid!