Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 397 ggr
Thorsson
0

Hoppbilder från vimerby.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag va och fotade med min kamera i lördags i vimmerby där det va hopptävling. Va en sista gång innan den skulle lämnas in igen. Bilderna är helt oredigarade förutom en. ni lär se vilken.
Bilderna är brusiga jag vte, så helst ingen komentar om det.

Linda.

Anna Attlid, skulle vilja se några av dina :)

Thorsson
0

.

Thorsson
0

..

Thorsson
0

…

Thorsson
0

….

SofiaR
0

Bilderna är jätte fina :) men det känns som om du har tagit bilderna uppifrån.

Thorsson
0

…..

Thorsson
0

SofiaR. Först vill jag säga tack :) Och sen, ja. de är tagna lite uppifrån. jag satt på en " kulle"  fick bättre där än vid staketet. :)

Anna
0

Jag tycker du lyckats bra, men hade velat se mindre luft över ekipagen och mer framför och under de.

Hade också varit roligare om du varierade mer på hindren, nu är alla utom den första på samma hinder, lite tråkigt. Men jag gillar vinkeln du valde.

Mina finns i tråden som heter "Lilla Gubben Cup VIRF" eller liknande.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

NEMi-
0

Fina bilder. Du kanske skulle varierat lite på hindertyperna. Något bra är att du har fångat en bra del i språnget. Bra jobbat!

Cavello
0

Du har fångat språnget bra men det är tråkigt att nästan alla bilder är på samma hinder. De är lite grusiga som sagt och oskarpa samt att bakgrunden är nästan skarpare än hästen. De är också tagna lite uppifrån så tänk på vinkeln. Mer kontraster skulle vara att föredra!

MVH Matilda Andersson

Thorsson
0

Fick inte så mkt bra bilder, mer än på de hindrerna :) Va lite svårt att hitta rätt plats, så den jag hitta v nästan den bästa, sen är jag blyg och vågar inte gå ner till staketet ;)