Lilla Gubben Cup, VIRF 29/7
I söndags var jag på Vimmerby Ryttarförening och fotograferade deras regionala ponnyhoppning på grus.
En lyckad dag med bra väder och många fina ekipage. Kom hem med ca 600 bilder och var där i ca 7 timmar.
Här kommer ett par bilder jag vill ha konstruktiv kritik på.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Bild #1 - Ett ekipage över "Lilla Gubben"-hindret. Har klonat bort en stol och en åskådare från bakgrunden samt beskurit och gjort de vanliga redigeringarna.
Bild #2 - Ett B-ponny ekipage över samma hinder.
Bild #3 - Ponny och ryttare över en oxer. Har klonat bort en människa i bakgrunden.
Ber er bortse från loggorna på samtliga bilder!
MVH Anna
Måste säga att jag tycker verkligen om bild 1, alla var fina men det var den som föll mig mest i smaken. Och jag måste säga att det var ett gulligt hinder ;) Någon kritik kommer jag inte på, så det får du klara dig utan.

Ny Logga Anna??
#2 Var min absoluta favorit. Det är lite gulligt när det ser ut som hästen häver sig över hindret med alla sina krafter :) Mycket fint fotat Anna!
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Vilka fina bilder :).
Bild 1; Asså gu vilken himla fiin ponny, och bilden ser jag då inge fel på förutom att det kansek skulle vart bättre om hela hästen fått vara men annars himla bra bild.
Bild 2; Jag tycker samma sak med denna bild, fast den blev nästan bättre då man såg mera utav hindret ;).
Bild 3; Riktigt fin häst, och bilden kan jag inte klaga på förutom att jag tycker du skulle fått med hela hästen ;).
kram emma
Tack för er fina respons!
#5 Ja, ny logga.
MVH Anna
Bild #1 är klart bäst, härliga ljus! hade dock kankse velat se hela hästen. Bild #2 är också väldigt fin, bra skärpa och fina färger. Bild #3 tycker jag inte alls om lika mycket som de två förgående, mycket rörigare bakgrund, det gula hindret syns ganska markant. Dessutom flyter ryttarens jacka ihop med bakgrunden. Häftigt dock att hästens senskydd matchar hindret :)
Vilka jättefina bilder. Gulligt det där Lilla Gubben hindret var!
Fina bilder Anna :) Vill se mer :D