Ponnyutställning, Nybro
Idag fotograferade jag ponnyutställning på Nybro RK. Var många fina ponnyer av olika raser där! Fotograferade i ca 5 timmar, missade tyvärr finalerna med BIS men resten hann jag se och dokumentera med kameran.
Här kommer lite bilder från dagen, ge gärna konstruktiv kritik. Ber er bortse från loggan på samtliga bilder.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Bild 2 - Fölet Amelia, e. Moelgarnedd Dewin RW 112.

Oh, vackert :D
Bild 4 - Ett vackert sto jag tyvärr inte har namnet på, kan det möjligtvis vara Vångsundas Pamina?
Bild 5 - Kulltorps Etikett uppställd framför domarna.
Det får bli sista bilden!

Säger det igen :D Vackert vackert (A)
Väldigt fina bilder, och fina färger :)
Skulle ha viljat se bilden på fölet snett framifrån, stående bild.
http://www.regret-nothing.com
Att sitta och "leta" fel är mest onödigt, så jag tycker att bilderna är kanonfina! Bilden i #5 blev personliga favoriten, har halvt kärat ner mig i hästen. Kulltorps Etikett påminner om Windy tycker jag ;)
Tack hörni!
#8 Tack för förslaget, ska prova det och se hur det blir.
#9 Tack så jättemycket! =)

Bild nummer 5 var faktiskt väldigt likt Windy :D
#10 Tycker absolut inte det är något fel med bilden som den är, men jag tror att det skulle blivit en ball vinkel och bild på det fölet :)
http://www.regret-nothing.com
Super fina bilder :) gillade bild nr 4 och 5 mest tror jag men SUPER fina bilder ;)
Super Snyggt Anna :D Du såg möjligtvis inte Legolas? Han är rätt smäcker å typ isabell. Han Bor i grannstallet. :D
Missade tuvär Utställningen pga Ridlektion som drog ut på tiden.. :/ Aja.. får nöja mej med att sitta å beundra dina bilder <333
Kram Louice
Alla vackra bilder men Bild 4 tar priset! Härligt Anna!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jätte fina bilder, allihop! Hingsten på bild nr1, tacado "känner jag"! Han bor inte alls långt ifrån mig, min ridlärare tränar honom (hon visade honom på våran lektion en gång), jag har ridit ett av hans ägares ston som har ett föl efter honom och min kompis har precis avlat på honom, så nästa år blir det ett litet Tacadoföl :) :)

Jättesnygga! Det tål att sägas om och om igen, Du är Grym på att fota!

jätte fina bilder, vilket du redan vet ;) fölet på nr #2 är halv syskon med min alltså ;P samma pappa ;)