Visitkort
Har ni några visitkort ni kan ge till eventuella kunder som visar intresse för er fotografering?
Posta gärna bilder på hur de ser ut isåfall och kanske berätta var ni beställde de, ifall ni inte skrev ut själva.
Jag fick hem mina idag, beställde från Print24. 250st visitkort för endast 99kr! Billigt och bra. Väldigt fin kvalitet. Ser ut som på bilden, fast mindre då.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Snyggt! Stör mig bara lite på att det är http:// innan din hemsideadress, men det är nog bara jag ^^
Det har jag funderat ett tag på att göra =)
Min kommer nog snart.
Jag håller på att skaffa, vet bara inte hur mina ska se ut :)
http://www.regret-nothing.com
Har inte tänkt på att skaffa några än då de som är intresserade av att köpa bilder mejlar mig men ska ta och fixa min Foto T-shirt först.

Jag beställde mina från VistaPrint. Kanonpriser där! Man får typ 250st och betalar bara porto!! (har ingen bild här)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Jag har gjort egna visitkort, dock inte för fotografering, utan för tavlor o teckningar när jag har utställning och så 8) Har tagit en bild jag tecknat och skrivit text bredvid i photoshop, skrev sedan ut och laminerade ^^
Jag säger som matilda, jag tänker inte skaffa visitkort ännu men jag vill ha typ en foto t-shirt eller nått liknande plagg ;).
#8 Ja jag har en t-shirt också med text på fram- och baksidan. Köpte den på Spreadshirt (tror jag det hette) för 319kr.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag har visitkort, haft flera olika, de första var snyggast med hästnmotiv men nu är jag lat och snål och gör enkla på vistaprint som någon ovan också anlitar.
Jag ska beställa från Vistaprint så fort jag fått pengar :P
#11 jag brukar välja långsam frakt och oftast kommer det rätt snabbt ändå, bara ett tips… Sen när man väl är kund så får man massor av extraerbjudanden hela tiden så jag beställer bara när sakerna är gratis och aldrig när de kostar något.
#12. Okej, det lät ju bra =)