Redigerat porträtt
Faller det här redigerade porträttet av vackra Wind of Fields er i smaken?
Har vänt på bilden, lagt på unsharp mask 20, klonat bort lite i bakgrunden, dragit i leves/kontraster samt bytt färgen på bakgrunden (tidigare var den helt vit).
Tog bilden för några månader sedan när Windy precis fått hem sin nya grimma, ville ta några porträtt med den på, och såhär blev resultatet alltså.
Ber er bortse från loggan.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag gillar den jättemycket! HAr inget annat att sga alls! :D
Jätte fin bild! Hade varit lite roligare om det var lite mer färg i bakgrunden , ser ut som en "betongvägg" , men verkligen hur FIN bild som helst, bra jobbat !
Jättefin helt underbar, tror att det också skulle kunna bli bra om bakrunden var svart, då det passar fint till windys vita hårrem
Bilden är fin :) Men jag skulle nog ha önskat något i bakgrunden. Kanske ett fält ? . Men annars är den helt underbar (Y)
Tack hörni!
#2 Jag testade mer färg men vill ha bakgrunden ganska diskret så att Windy framhävs så mycket som möjligt.
#4 Jag fotograferade bilden mot en vit stallvägg och redigerade sedan om färgerna i bakgrunden. Lite svårt att få med ett fält där då. ;)
MVH Anna
Haha. OKej. Ja det skulle vara ganska svårt :)

Jättefin! Har inget mer att säga än att ja älskar bilden! =) underbaar! :o hehe, passar verkligen snyggt i grimman ;)
Helt underbart! verkligen! Windy ser helt fantastisk ut, och med den bakgrunden blir det helt enkelt amazing!
#7, #8 Tack så jättemycket!
Och hur gör du för att få mig att tänka "Oj vilka fina/viket fint foto :o" varje gång du lägger ut någon ny bild? ;) Toppenfint! Tycker om den diskreta bakgrundsfärgen, den gör så att Windy sticker ut lagomt mucket =)

Jag var tvungen att jämföra med den förra bilden ^^ O kan bara poängtera att bakgrunden verkligen är så mkt bättre! Framhäver henne mkt bättre. Däremot tkr jag att Windy blev lite för överexponerad, hon var perfekt exponerad på den förra, men hon är ju lika vacker som alltid ;)
Oj vad fint! Windy är ju hur vacker som helst! Det enda jag kan tycka är att det är lite trång mellan öronen och kanten på bilden, lite mer luft skulle inte skada enligt min mening. Men en väldigt lyckad bild i alla fall (:
#10 Tack, vad glad jag blir! =)
Och tack alla ni andra också för att ni tar er tid.
MVH Anna
Tycker att bakgrunden framhäver Windy bra. Hon kanske är lite smått överexponerad men inget som stör direkt.

Jättefin! gillar verkligen hästens uttryck!

Om sisodär 10 år så kommer vi kunna säga:
"Jasså du menar den världskända super-hästfotografen Anna Attlid?! När jag var mindre så fanns det en sajt som hette Hästfoto.ifokus. Där pratade jag med henne varje daaag!" 
Du kommer snart att utmana Einar…
10p till dej Anna!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
#16 Oj det var verkligen snällt sagt! Tack! :)
Asså jag bara typ älskar bilden :) och jag håller med vad #16 säger, asså det är väll så man nästan kommer att säga :P
Verkligen superhärlig bild men tycker du ska tabort grimskaftet.
Jag gillar värkligen den bilden . Super Fin :D
Grymt snygg redigering :)
Tycker den är helt perfekt, hittar inga fel på den.. ^^
Mvh/ Moa Winberg - www.mwfotografier.se

Jättefint :D <3
Trevlig bild, med fina färger. Men skulle vilja ha bilden beskärd liiite högre upp, då hästen ser lite framtung ut. Sedan tror jag även att du skulle få ett + på bilden, om du redigerar bort grimmskaftet, något att testa? Sedan, hon verkar ha det lite taskigt med solen, hon har också mycket rosa på sin mule, det har mina med.. Synd med den lite rödare "saken" höger på mulen, men inte lätt när de har rosa mular och lätt blir brända. Men det är något som jag också tycker att du kan testa redigera bort! Oj , nu blev det långt XD aja, bra jobbat!
Ps, hon passade utmärkt i grimman!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Tack för respons!
#24 Jo hon blir lätt solbränd, jag säger bara skimmlar! ;)
#25; Jo, lite så x) vart har du köpt grimman föresten? (har inte tänkt att köpa alltså, den skulle inte passa något utav mina, tror jag iaf xD)
MVH
#26 På Hööks, 79:- bara. Tror den såldes slut ganska fort dock.
#27; Okey :) Misstänkte att det var där, för jag tyckte att jag kände igen den en aning :P Förstår det, den är snygg! X)
MVH

bilden är jättefin :D