Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 271 ggr
divansson
0

Kommentera gjärna! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag skulle inte ha nått imot att få lite kommentarer helt enkelt.. ;) Lägger in lite olika bilder på lite olika tillfällen, ni vet nog att jag inte är nå vidare bakom kameran, än iaf.. ;) men jag gör allt jag kan och försöker och försöker ständigt. Men iaf, här är lite bilder ;)

Ps. Vill tacka för en underbar sida! 

Bild 1-Kendo, vinnare av lopp påväg ut till stallbacken.

divansson
0

Jusstja! Ni får ursäkta loggan på alla bilderna, jag vill inte lägga ut utan (risk för stölder)

Bild 2-Francoso, Påväg att vända runt men huvudet verkar inte vilja följa med.. ;)

divansson
0

Bild 3-Lugdunum, full speed i värmning, hästen är så läcker! tycker vinkeln vart konstig ?

på alla bilder: Bakgrunden på travbilderna var inget ja kunde göra nått åt..

divansson
0

Bild 4- Yasmin Blou, gillade bilden, men inte mer än vanligt tror jag :P En enligt mig ganska normal travbild?

divansson
0

Bild 5- Zlatan Blou, en till Blou-häst.. ;) Samma pappa som våran ena. tycker en huvudbild till skulle vara välkommen.

divansson
0

Bild 6- Lägger in en Rejält underexponerad bild, tagen mot en vit himmel, var helvit, tyckte det kanske skulle få en fin effekt? men de vart nog lite väl mörkt?

divansson
0

Bild 7- .. till slut så kommer en bild på min ponnys öga..

divansson
0

mm, det var de de.. Minsann, ville inte lägga in fler så att ni skulle tycka det är föör drygt att kolla.. ;P  vart många nu, men jajja ;)

Pedro
0

Vilka fina bilder, tyckte om närbilderna på travarna, bra skärpa och hästarna får sådan fin glans. Man kanske inte tar bilder på travare framifrån? För jag hade väldigt gärna sett en sådan bild.

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

divansson
0

*puttar upp* :)

Granatapple
0

#2 var jätte läcker! (Bild3) Som sagt så är det synd med bakgrunden, men det går ju inte å göra någonting åt, och sen så hör ju det lite till också :) Jag tycker att bilden är fångad i exakt rätt ögonblick, jätte fint ljus.

#3 (Bild4) är kanske lite som du säger, vanlig. Men jag tycker ändå att bilden har fått ett väldigt mjukt ljus och gör den otroligt behaglig att kolla på! Färgerna är helt underbara! Bra gjort :)

AnnaJohansson
0

Fina bilder :D