Hoppbilder - kritik
Nu får ni komentera!
Bild 1: Lite sent i språnget. Skulle velat ha lite mer skärpa på bla. framhovarna.
Bild 2: Bra tillfälle i språnget. Synd att frambenen blev lite suddiga. Söt häst också.
Bild 3: Skulle velat att du beskärt den lite tajtare. Nu ser jag inte så mycket.
Bild 4: Bra del av språnget. Lite suddig annars fint.
Bra jobbat med alla bilder!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Fina bilder! du fick dom just vid språnget! 
Tack:)

Mycket fina bilder, synd att vissa var lite suddiga. Jag irriterar mig på hästarna i bakgrunden, men det är inget att göra något åt :/
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
#10 Tack! och precis som du säger så är det svårt att få icke rörig bakrund på tävlingar
:) snyggt!
La du inte bilden i fel tråd?
#13 Jo :P Jag märkte det sen xD
Okej:)
Bild 1: Fin , häftig bild. Dock lite väl rörig bakgrund, men det är inget att göra åt, vet själv hur svårt det kan vara att fota på tävlingar. Som någon redan sa, skulle önska lite mer skärpa.
Bild 2: Skulle återigen önska lite mer skärpa, tyvärr stör skimmeln bakom hindret väldigt mycket.
Bild 3: Beskära lite kanske? Tror det skulle göra stor skillnad. Hästen vid högra kanten stör mig något.
Bild 4: Fin bild, synd bara på de gula konerna.

- 1: För sent fotat i språnget, ett tidigare moment i hoppet vore bra! Väldigt rörig bakgrund, och mer skärpa.
- 2. Här var språnget bättre, men bakrgunden stör väldigt mycket. Du skulle pröva att ta ur en annan vinkel också! Pröva dig fram tills du blir nöjd! Lite mer skärpa är att föredra!
- 3. Du skulle kanske kommit lite längre fram, så att man inte såg allt i bakgrunden. Någon hundradels-sekund före i språnget skulle vara jättebra! Kanske klona bort människorna också? ^^
- 4. Bättre, men skulle vilja ha mer skärpa! Skulle kanske också där vara ytterst lite tidigare fotat i språnget!
Just "sprången" är en småsak, hur man själv vill ha dom! Pröva dig fram ;D ^^
Tack för komentaren !

Så lite så :D Vad använder du för kamera?
Canon PowerShot A550

Okej, är den bra? :)
Jo, jag är väldigt nöjd med den:)