Fotoskolan snart borta
För er som kan ha nytta av denna:
http://www.johannalagnevall.com/fotoskola/fotoskola.html
vill jag tipsa er om att läsa nu. Håller på att göra om min hemsida och då försvinner den. Eventuellt ligger denna länk kvar men utan att det skyltas med den, dvs "lost in cyberspace" om man inte vet adressen (vilket ni nu gör).
Tänk på att den är skriven för länge sedan, bildkvaliteten är usel pga dålig scanner (ja, detta var före digitalkamerans intåg), etc men kanske kan någon ha nytta av läsningen ändå…
Mvh Johanna
Kan väl tillägga att detta även var före photoshops tid så att ändra bilder i efterhand med tex kloning var inte riktigt att tänka på (ja, jag vet att det fanns sätt att fixa med bilder på men inte lika enkelt, snabbt och lättillgängligt som numera).
Himla bra :), även om bildwerna inte var nå bra men det gör inget dem funkar att se på och det är ju texten man ska läsa ;) men jag gillar det :).
Som jag sagt förut, en läsvärd och mycket bra fotoskola!
Ska bli spännande att se vad du gör med sidan.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

läste den för flera år sedan ;) synd att den försvinner.. den är bra
Kul att den har varit uppskattad. Kände att min hemsida behöver fräschas upp en del och snävas åt. En hel del förändringar kommer ni nog inte att märka men min kära man som gör det mesta numera (han kan sådant och hittar på fiffiga lösningar) fixar databaser till fotona för att göra det ännu enklare för oss men det kanske inte märks utåt.

Ska läsa den flera gånger om xD (Innan den försvunnit!)
Vad bra att den uppskattas än!