Kritik Hemsida!
Nu vill jag inte ha kritik på någon bild utan min hemsida!
Jag är inte speciellt duktig och vet heller inte hur andra människor reagerar på hemsidor.
Men vill veta vad ni tycker om min hemsida?
Skriv allt ni kommer på!
Hemsidan har en bra början :) Tror du har skrivit fel på din mailadress dock! Tycker att det kan se bättre ut att ha CopyRight och regeldelen under en egen rubrik och inte under välkommendelen. Rubrikerna under beställningsfliken är lättare för ögat om du gör dem en storlek större på typsnittet. Det är vad jag kan komma på :)
#1 okej :) tack för kritiken :)
Nu kanske jag låter som en pessimist eller något men de två meningarna här under hade jag ändrat på om jag var du. Jag Tycker också ögonen har "svårt" för underrubrikerna. Kollar man t.ex. på o:en ser det ut att fattas en bit och de ser nästan ut som rundade "u".
"Bilder utan stämpel får INTE kopieras! Även om bilderna inte har stämpel så är det ändå copyright!!"
Personligen tycker jag det hade varit bättre att nöja sig med "det är copyright på alla bilder" eller möjligtvis "det är copyright på alla bilder, även de utan stämpel"
Att skriva inte med stora bokstäver tycker jag ser lite "otrevligt" ut om det ska vara en professionell sida, trotts att det förekommer många bildstölder och du säkert vill understryka det lite extra så tror jag tyvärr inte det hjälper att ha stora bokstäver.
_
"Jag har inga svårigheter och fotografera när det är lite mörkare ute inte heller när det är soligt."
__
I denna meningen hade jag skrivit "Jag har inga svårigheter att fotografera när det är lite mörkare ute, inte heller när det är soligt."
Jag blev lite förvirrad av den meningen faktiskt och tolkar det som att du har inga svårigheter med att fotografera, okej det var ju tur. Du fotograferar när det är lite mörkare ute, aha okej, bara när det är lite mörkare ute? Du fotografera inte heller när det är soligt, nehe?_
Observera att detta endast är mina åsikter. Utöver det jag skrev tycker jag hemsidan är bra med tanke på att du inte verkar ha så mycket erfarenhet av hemsidor. Jag gillar även att den är stilren.
Lycka till 🙂
~ ♥ fritzzjavel.blogg.se ♥~
#3 Åh tack, de är bara bra att du påpekar såna saker!