Redigering: Före och efter
Igår satt jag och arbetade med en bild i Photoshop i flera timmar. Bilden föreställer ett hingstföl från ponnyutställningen i Nybro i söndags.
Jag har klonat, klonat och åter klonat! Samt beskurit, rätat upp, korrigerat färger och kontraster.
Vad tycker ni om redigeringen och bilden i helhet?
FÖRE (totalt oredigerad förutom förminskning)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
EFTER
Jag försökte även klona bort skuggan på bakbenet men det var otroligt svårt, får se ifall jag ger mig på det igen.
Grymt snyggt Anna !!
Jätte snyggt! Hur fixade du svansen?
http://www.regret-nothing.com
Fint jobbat!
Skulle vilja haft beskärningen lite mer åt höger, el mer kompakt på bild 2, men det är ju en smaksak!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Bra jobbat! Området vid svansen ser verkligen inte ut att vara klonat.

ser jag fel eller är det inte en liten svansbit på staketet?
Snyggt :D

Området runt svansen ser lite utsmetat ut om man jämför med andra änden på bilden (till vänster), men det tänker man nog inte på om man inte vet om det! Gillar inte beskärningen heller, tycker bilder ska ha en lång och en kortsida där det verkligen syns vilken som är vilken (Men det är ju jag det :p )
Annars snyggt jobbat!

Grymt snyggt Anna! :)
Helt felfritt och jättesnyggt gjort, Annie. 8) Men jag funderar fortfarande på det är med grimskaftets skugga…
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Grymt snyggt! Men det är en liten svansbit på staketet x)
Jätte fint:)
Jättefint! Skulle bli ännu bättre om du klonade bort grimman och grimskaftet, men det är överkurs ^^

snyggt! som vissa säger, ser ja också en svansbit, och skuggan på ena innerbenet, men annars är det grymt bra klonat ;)

Supersnyggt!! Sådär bra kan inte jag klona! Men jag antar att du gjort det en del och så sa du ju att du satt väldigt länge ;) hehe..
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Snyggt!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Snyggt jobbat!
Tack alla!
Det där med en bit av svansen har ni rätt i, får rätta till det. Slarvigt av mig!
#18 Ja det gjorde jag alldeles nyss.
Grymt bra gjort, men jag gillar inte att man inte ser var grimskaftet tar vägen. jag tycker att du antigen skulle behållit tjejen som håller i eller tagit bort grimman och grimmskaftet.
Annars har du gjort ett bra jobb!
Underbara bilder :)