Resultat fotoutmaning #9
**Resultat fotoutmaning #9
**
Nu har jag äntligen satt mig ned och kollat igenom alla fina bidrag riktigt noga. Anledningen till att jag är lite sen är att värmen har gjort det nära omöjligt att sitta en längre tid vid datorn. Men nu när regnet öser ned så kommer resultaten.
På 3:e plats placerade jag emelie. med sin bild på de underbara unghingstarna. Bilden är otroligt vacker, man kan verkligen se hästarnas glädje över att få sommarlov. Mycket vackra kontraster och färger men som sagt, hästarnas uttryck gjorde att du kammade hem 3:e pris.
Och på första plats kom Lagerquist med snarlik motivering som Sofia Genne. Hästen är även här bortvänd men den har ändå en mer intressant uppsyn och den ser dessutom mycket nöjd ut med sin prestation. Fotomässigt så har den få brister, det som är lite trist är att hästen vände huvudet åt fel håll och hamnade i skuggan.
Grattis säger jag och lämnar tävlingen vidare till dig :)
Grattis till vinnarna :)
http://www.regret-nothing.com
Ohh, sköjjssiiigt :D taack (:
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Grattis (:

Oj va skojjigt :D
En ny utmaning dyker väl upp snart :)
Gratulerar! Tre värdiga vinnare, var själv mest förtjust i Emelies bild. :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tack för tredjeplatsen och grattis Sofia och Lovisa =)
Grattis :D
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Grattis!
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Grattis :D

Grattis..
:'(
#12 Varför så dyster?
Detsamma MLI :)
MVH

#12 Jag vet att jag låter som en dålig förlorare.. men det är nästan alltid samma personer som blir placerade. För att dom är vänner med den som avgjorde allt?
#15 Jag kan försäkra dig om att alla som haft hand om fotoutmaningen hittills har varit VÄLDIGT rättvisa och duktiga. Så vem som vinner beror inte på ifall de känner varandra eller inte.
Sedan handlar inte heller fotoutmaningen bara om att vinna - utan att ha roligt och få visa sina bilder.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Håller med Anna, tycker alla varit rättvisa. Bara att försöka igen i nästa utmaning :)

Jag vet.. förlåt om jag verkade dum :(
Inte är du dum ^^
#15; Eh.. "samma personer"? Det var första gången jag DELTOG XD
MVH