Arab-porträtt
När jag kom till stallet idag höll Johanna på att träna utställning med sin arab El Catania och jag var bara tvungen att be om att få ta ett kort. Tyvärr är inte Ella "sminkad" mm utan har bara på sig utställningsgrimman. Sa att vi får lov att fota någon mer gång när hon är tillfixad lite bättre och fått sin nya grimma :)
Vad tycks om bilden?
Rent tekniskt är den bra (skärpa, skärpedjup, färger).
Dock gillar jag inte vinkeln eller beskärningen. Man ser inte hästens hals överhuvudtaget vilket stör mig. Man ser inte något av ögonen tillräckligt tydligt enligt mig (vänstra är oskarpt och högra är förtäckt av luggen). Sedan ser hon inte helt alert ut heller. Jag skulle beskära bort lite över och lite till höger.
Försök igen enligt mig.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#1. Japp, som sagt sa vi oxå att vi skulle göra fler försök senare då Ella varken var tillfixad, och var trött samt att jag hade väldigt brottom. Tack för dina åsikter! :)
Jag tycker att den var fin :) måste kanske hålla med lite om vinkeln, annars tyckte jag att den var bra

Först vill jag bara säga: Vilken fin grimma.
Skärpan var fin, men du hade beskärt lite konstigt, men det är bara att göra nya försök.
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Tycker undefär som dom andra. Och du kunde ställt dig lite mer till vänster (tror jag det blir xP) så hade du fått med mer av halsen och vinkeln hade sett naturligare ut. Men en väldigt fin häst i alla fall! Det är bara att prova igen (: