Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 24-forumet-ifokus
Läst 610 ggr
SofiaGenne
0

Hastfoto.ifokus

Är faktiskt den roligaste "Ifokussidan" tkr jag xP Är själv mycket inne på tex Ridsport & Kanin, Kanin kmr 2:a. Men här inne är alla så.. Ja, sammanbundna, eller vad ska man säga? XD Alla ställer upp för varandra, genom att ge kommentarer osv, puttar upp, o allt :P På tex Ridsport är det jättesegt med svar på vissa saker, osv. Goodyy (Y)

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Monday
0

Jag kan inte annat än att hålla med! Och så har vi ju två väldigt bra Medarbetare som skriver artiklar och är aktiva på annat sätt :)

http://www.regret-nothing.com

RADiOACTiVPiG
0

Jag hållar med jag det är 2 bra medhjälpae och en sida som är aktiv och många snälla perosner, känenr ingen ännu och är ny medlem men ändå folk kommentarer ens bilder och så :)

Akerberg
0

Håller också med! Här är det trevlig stämning och oftast snabba svar. Välorganiserat osv

Anna
0

Verkligen jättekul att ni uppskattar sajten! Det är det som får oss att vilja driva den vidare. Tack! Skrattande

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

SofiaGenne
0

Jo precis :D

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Emelie-G
0

Kan inte annat än hålla med Anna, kanonkul! :) Känner dock att jag inte har vart särskilt aktiv Medarbetare på senaste tiden, får väl skylla på att värmen äntligen har kommit och att jag då prioriterar bort datorn ;)

Anna
0

#6 Du har ju varit bortrest ett bra tag, sluta vara så hård mot dig själv ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Marija
0

Håller med #1 och #0 :D

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lininaa
0

Tycker som dom andra här, hästfoto.ifokus är en toppensajt (;

Pedro
0

Hästfoto är en toppensajt :)

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Lizzan
0

Hästfoto är bäst!

divansson
0

Klaart bäst :)

AnnaJohansson
0

Detta är den bästa ifokussidan :D Helt klart ^^

Jojaton
0

Toppen! :D Är bara inne här.. :P Fast ska nog börja vara inne på Djurfoto tror jag. .:P skitsamma! xD

Johanna - Instagram

SaraPersson
0

Ja, denhär iFokus sidan är kanonbra! :D

Amazing
0

Hej!

Ja, hästfoto är min absoluta favorit ;)

Mvh ABC123.

Inlägget är låst för nya kommentarer