Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 536 ggr
LindaKarlstrom
0

Ponnybus

Jag var i stallet idag och lämade en cd med foton åt en tjej och när jag likaså var där passade jag på och fota. Jag han ta ca 10 bilder innan pappa ringde o sa att jag var tvungen att fara hem >< Men några foton blev bra i alla fall!

Konstruktiv kritik uppskattas =)

LindaKarlstrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 1. Fernando & Painty Hannah travar

LindaKarlstrom
0

Bild 2. Fernando länger traven lite

LindaKarlstrom
0

Bild 3. Hannah travar

LindaKarlstrom
0

Bild 4. Hannas huvud.

Jag är medveten om att det är tråkigt att hon hade grimmor med flugpanband, men det är inget jag kunde göra nåt åt.

Kristiansson
0

Gillade alla bilder =)

Kunde varit lite mer luft avanför #3 ´s huvud.

Hedman
0

härliga bilder men som sagt synd att de har grimmor & flugband på sig . Men det är inte mycket att göra åt :/ :)

Lininaa
0

Bild 1 Fin bild! Hade man tagit bort grimmorna och staketet hade dom nästan sett ut som vildhästar (x

Bild 2 Fin! Stör mig dock lite på att han huvud (främs öronen) förvinner in i den mörka skogen. Och kanske kan man klona bort jordklumpen eller vad det är som flyger upp från hoven.

Bild 3 Måste börja med att säga, Gud vilken fin häst! Kanske kunde bilden varit tagen lite mer från sidan, eller jag vet inte. Men magen ser väldigt stor ut.. fast det kanske den är (; Lite mer luft över och bort med staketet, så blir det finfint.

Bild 4 Söt, det påminner lite om en giraff tycker jag (; Bilden blev lite rolig, fast samtidigt fin, när den var tagen direkt framifrån och inte snett framifrån. Fint uttryck. Bra jobbat (:

LindaKarlstrom
0

Tack för komentarerna=)

#5. Så sant, dock inte mycket att göra åt då jag tror att jag inte beskurit bilden något.

#6. Ja :/ Att alla inte fattar att det förstör för oss som smyger oss på hästarna i hagen för att fota ;)

#7. Bra där, tänkte inte på att klona bort jordklumpen - får lov att göra det :) Jo hon har fått en liten mage av att gå på bete ;)

Granatapple
0

Jag tyckte bild #4 ver jätte härlig. Spännande vinkel och hästen har ett väldigt alert och fint uttryck!