Besvikelse
Förstå min besvikelse nyss… Har idag köpt detta objektiv: Canon Objektiv EF 70-200/2,8L Is Usm och på vägen hem plockade jag upp två vänner. Vi grillade, åt middag etc och nu skulle jag packa upp det för att ha med och fota imorgon. Så är det fel jag har fått… Jag har fått utan bildstabilisator men betalat för med… Kan inte ta med det och testa imorgon och affären öppnar inte förrän på måndag igen… Skit!
Oj! Vad tråkigt /:
Surt. Om jag var du skulle jag verkligen känna FRUSTRATION!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Oj, jag hade också blivit riktigt frustrerad!
Hur lång tid tar det för de att skicka ett nytt då?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
jag känner känslan, fick ett objektiv i onsdags och jag skulle ha med AF men fick utan så då sket sig helgen för mig då jag inte kan fota ponny sm, man blir så irreterande men hoppas det löser sig för dig :)
Vart köpte du det?
Du borde iallafall få pengarna tillbaka eller ett nytt objektiv med VR.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Usch och fy för sånt x/ Aldrig kul.
Jag och en kompis tänkte sticka till ridklubben för att fota en regionalhopptävling idag men när vi kom dit insåg vi att vi hade tagit fel på datumet xD
Jag är säker på att jag får det rätta när jag går till affären på måndag men den är inte öppen p helger så jag får vänta. Har ju betalt flera tusenlappar extra för bildstabilisator så inte 17 kan de göra annat än ge mig rätt. Vill inte nämna affären eftersom det var ett sådant fånigt misstag, de är jättebra annars.
Fick rätta objektivet och en stor ursäkt idag. Det var ju bara mänskliga faktorn så jag var inte direkt arg/sur.
#8 Det gick ju snabbt ändå, om du fick det redan idag!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#9 ja, jag var ju in till affären så snabbt jag kunde, de har stängt helger…