Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 424 ggr
SaraPersson
0

Ridtravare.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Länge sedan jag skrev någonting nu. Så tänkte be er kommentera några bilder jag fotade på en ridtravar tävling i helgen.
Jag vill också gärna veta om ni gillar hoppbilder tagna lite snett från sidan eller snett framifrån bäst?

:) Här kommer den första!

SaraPersson
0

nr 2 :)

SofiaGenne
0

Bild "0": Tycker att bilden var fint tagen, men hästens framben ser lite roliga ut :P Tråkig bakgrund, kanske fixa den lite? :) Härliga färger, men skulle vilja ha lite mer skärpa , delvis X)

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

SaraPersson
0

nr 3 :)

#2 Ja, det har du rätt i. På den här bilden ser det ännu lite roligare ut. Men jag tycker det är lite charmigt :) Tack för kommentaren! :D

SaraPersson
0

Ser att bilderna blev allmänt lite suddiga när ajg la in dom här tyvärr..

SaraPersson
0

ingen mer som kan kommentera? /:

SofiaGenne
0

#3; Gillar bilden! Den blå himmlen gör sig så fin där så, och hästen har ett trevligt huvud, med öronen frammåt. Grusskvättet gör bilden ännu mer mysig. Hästen har ett knasigt, men roligt hopp! Det ända som jag tkr, är att du ska klona bort människorna i bakgrunden, samt kanske ljusa upp skuggorna / tänka på solen till nästa gång :)

MVH

SaraPersson
0

#6 Tusen tack! :D Ja, jag ska tänka på det :)

SofiaGenne
0

#6; Varsegod :)

MVH

SaraPersson
0

ingen mer som kan säga några ord? :)

Marija
0

Min favorit är absolut #3. Hästen håller benen så sött. Den blå himlen passar perfekt. Snyggt!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lininaa
0

Jag gillar också #3 mest (: Minst distraherande bakgrund också tycker jag..

EllinoreBoy
0

Haha, är väldigt kul att se travarna hoppa, dom kan ju inte det xP haha:P Fina bilder!!!

SaraPersson
0

Tack så mycket :D
#12  jo, många är faktiskt jätteduktiga :)