Hagens Chance
Idag var dagen jag väntat SÅÅÅÅ länge på. igår kväll var jag nått slags nervvrak kunde inte sova *dels av mygg som surrade runt* och imorse var det ännu värre.
antingen skulle vi hämta honom idag eller imorron, mamma skulle ringa efter 9 efter att hon pratat med ordförande i klubben efterssom transporten ev skulle vara upptagen.
Det blev att hämta honom idag men vi skulle lämna en av unghästarna på bete innan så det var mindre tid än jag trott. 9:20 ringde mamma 9:50 var jag i stallet då hade jag klätt på mej, gått ut med hunden, fixat en sallad & cyklat till stallet. vid halv 11 var unghästen hämtad och vid kvart i 11 var han ilastad.
vi åkte å lämnade honom och sedan till Hagens Connemarastuteri och hämta Hagens Chance ^^
Väl hemma i stallet var det kel och borstning som gällde innan vi släppte ut honom i hagen och han fick hällsa på de vallacker som gick läger *kom in en & en efter att han kommit in i takt med att lägerbarnen släppte ut dem*
Lite spring blev det ju och jag kom fram till att det hade varit smartare att ha zoom objektivet *fanns ingen tid tidigare hemma att byta objektiv* och bilderna kunde blivit bättre men men man tar tar väl vad man haver. Chance visade iaf upp superfina gångarter iaf ^^
Vilken Snygg häst :D

#1 Tack tycker redan jättemycket om honom ^^

nej va kuul :D jättefin! Verkligen jättefin! :D
vad kul! han är jättefin:D
2# Förstår det ^^ Han va Ricktigt Läcker :D
Vad kul!
Vem är han efter?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Vilken fin häst! Kanske är jag väldigt trög, men är det en häst som du köpt?
Riktigt fin häst eller ja ponny han va :)

Säger det igen, han är jättefin!
#8 Hela hans stam finns här: Aramennoc
Direktlänk till honom: http://www.aramennoc.se/hast.asp?hast_id=2510
Väldigt vacker häst! Lycka till med honom! :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#9 ridskolan hyr & jag har honom på halvfoder typ
#14 Ahaa (; Lycka till!