Annorlunda bild
Hejhopp.
Här komemr en lite annorlunda men fin (tkr jag ^^) bild på Mixie. Kritisera gärna. (det var en bild som jag fick skynda mig att ta, jag stod längre bort, o så ropade min kompis; kom foort med kamerna, Mixie står fett fint! haha) Undrar om någon skulle vilja klona bort stolparna o det till höger på bilden :)
Och så är ju också pållarna till vänster störande :P Ej bäskära.
Tack :)
Hihi.. Första tanken var älg.. XP Träden blir som hoooorn.. ^^
Meeen x''D faktiskt ^^ hahaha :P

Det första jag la märke till var den lilla bruna ponnyn i bakgrunden han är FÖR lik Pedro.
För övrigt tyckte jag inte bilden var så fin, ifall du ska ha den som den är lär du isåfall sudda ut bakgrunden.
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
tack för hjälpen -.-

Vad menar du med annorlunda bild? Inte för att jag vill vara elak, men det där är en typisk vanlig misslyckad hagbild tagen "bara för att" =S
Du kunde väntat tills hästen stod själv, eller varför inte fota båda hästarna tillsammans, och framför allt, försök hitta en renare bakgrund
skit i tråden..
Tyvärr kan jag inte annat än hålla med de föregående talarna, bilden är inte speciellt annorlunda och tilltalar mig inte.
Alla har olika åsikter om vad som är annorlunda och inte. Jag tycker att ett par av kommentarerna här känns mer sågande än hjälpande, även om det säkert inte var menat så.
Vad jag har förstått efter att ha läst #0 är detta lite av en ögonblicksbild, och då är det sällan lätt att få allt och klaffa.
Håller med #9. Endel kommentarer är lite väl sågande. Istället för att bara vara negativ kan man leverera det på ett snällt sätt och säga vad personen kunde gjort bättre till nästa gång.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling