Maxilla i stallet!

PPUUUT! :P
Söt bild. Känns lite tråkig dock, hade kanske varit bättre om du ställt upp henne utomhus istället, med fördel av ljuset! Bara att testa igen, lycka till :)

Tackar (: Jo ska ta me mig kameran nästa gång och ställa henne ute och försöka fota porträtt, hehe, lycka till till mig. Det här är en tjock liten gräsälskare asså xD
Söt ponny (: Tänk också på att gå ner i ögon- eller mulhöjd på ponnyn, då blir korten bättre.

tackar :)
Som sagt - tänk på att gå ner mer på hästens höjd när du tar kortet. Det skulle också vara finare om inte grimskaftet närmast kameran satt i grimman, utan bara det bortre. Det är dock inte det lättaste när man har en hungrig shettis - jag har själv försökt;) Hur som hellst ser hästen mer "fri" ut då. (Jag vet att det fortfarande sitter fast:P )
Väldigt tråkigt när man tar inne, Det blir alltid tråkigt ljus och tråkiga färger. Tänkt på att gå ner i ponnyns höjd, du ska alltid gå ner i "objektivets" höjd:)
alltså, lässte lite fel på titlen, trodde det stod" godzilla i stallet! " ursäkta för det ;)
Objektivets höjd, Linda? Heter det inte "objektets"? x')
Så heter det ja xD :P Hur vet du vad jag heter ? :P
#9 Står på din sida..
jo, men jag tänkte om hon visste det på ett annat sätt ;)

lite naturbakgrund och sen i ponnyhöjd och bilden vore jättefin :) bara att försöka igen, fin ponny :)

ska ta me henne till paddocken och fota henne, frågen är hur jag ska kunna fixa det haha xD antingen får jag ta den höga gräspaddocken med högt gräs då , hehe eller grus paddocken, som har aldelles för dåligt och tjockt underlag … xD
#9 Ja, för det första står det ju på din sida som Emelie sa;) Och sen ser man ju när någon annan som kan ditt namn har skrivit det härx) Lätt att komma ihåg dessutom eftersom jag också heter Linda;)