Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 476 ggr
Dellah
0

Maxilla i stallet!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag blev nöjd med bilden (: Kommentera?

Dellah
0

PPUUUT! :P

Granatapple
0

Söt bild. Känns lite tråkig dock, hade kanske varit bättre om du ställt upp henne utomhus istället, med fördel av ljuset! Bara att testa igen, lycka till :)

Dellah
0

Tackar (:  Jo ska ta me mig kameran nästa gång och ställa henne ute och försöka fota porträtt, hehe, lycka till till mig. Det här är en tjock liten gräsälskare asså xD

Lininaa
0

Söt ponny (: Tänk också på att gå ner i ögon- eller mulhöjd på ponnyn, då blir korten bättre.

Dellah
0

tackar :)

Equipage
0

Som sagt - tänk på att gå ner mer på hästens höjd när du tar kortet. Det skulle också vara finare om inte grimskaftet närmast kameran satt i grimman, utan bara det bortre. Det är dock inte det lättaste när man har en hungrig shettis - jag har själv försökt;) Hur som hellst ser hästen mer "fri" ut då. (Jag vet att det fortfarande sitter fast:P )

/LinDA

Thorsson
0

Väldigt tråkigt när man tar inne, Det blir alltid tråkigt ljus och tråkiga färger. Tänkt på att gå ner i ponnyns höjd, du ska alltid gå ner i "objektivets" höjd:)

alltså, lässte lite fel på titlen, trodde det stod" godzilla i stallet! " ursäkta för det ;)

Equipage
0

Objektivets höjd, Linda? Heter det inte "objektets"? x')

Thorsson
0

Så heter det ja xD :P Hur vet du vad jag heter ? :P

Emelie-G
0

#9 Står på din sida..

Thorsson
0

jo, men jag tänkte om hon visste det på ett annat sätt ;)

divansson
0

lite naturbakgrund och sen i ponnyhöjd och bilden vore jättefin :) bara att försöka igen, fin ponny :)

Dellah
0

ska ta me henne till paddocken och fota henne, frågen är hur jag ska kunna fixa det haha xD antingen får jag ta den höga gräspaddocken med högt gräs då , hehe eller grus paddocken, som har aldelles för dåligt och tjockt underlag … xD

Equipage
0

#9 Ja, för det första står det ju på din sida som Emelie sa;) Och sen ser man ju när någon annan som kan ditt namn har skrivit det härx) Lätt att komma ihåg dessutom eftersom jag också heter Linda;)