Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 00-allmänt
Läst 402 ggr
Amazing
0

Kamera Galning

Hej!

Jag håller på att bli galen utan min kamera! (Den åkte i golvet för ett tag sen).

Igår fick jag låna en kamera i ca 5 - 10 minuter och jag hann ta kanske 100 kort!

Bara jag får se en kamera blir jag helt besatt! MÅSTE HA MIN KAMERA!

Någon mer som inte kan vara utan kamera?

Mvh ABC123.

Lagerquist
0

Haha, jag kan inte ;D

Mandysan
0

Jag känner igen mig, inte fotat på jättelänge..=( Men jag har ingen i närheten med en kamera (de gömmer dem för mig ;))

Lizzan
0

Jag kan inte heller vara utan min kameraXD

Pedro
0

Jag var kamera-lös i en vecka och jag höll på att dö..

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Cavello
0

Jag kan inte vara utan min kamera nä x)

Lininaa
0

Har nog aldrig varit kameralös, men jag har med min älskade D80 överallt så (x Tror att jag skulle sakna den något otroligt (;

Pandoer
0

Jag har varit kameralös i lite mer än en månad nu, håller på att dö! vi skickade in den för en månad sen så att de skulle kunna kolla hur mycket pengar vi skulle få från försäkringsbolaget, men vi har fortfarande inte fått något svar! jag har lånat min morfars kamera någon gång, men jag gillar den inte så speciellt mycket. den är stor och klumpig, sen så gillar jag inte hans inställningar. Däremot så sa mamma idag att jag kanske skulle kunna få en kamera som julklapp föast i förskott, så det vore ju jättebra. ska börja kolla runt efter en för ca 1500 :)

Dobben
0

va kameralös när ja fick min valp :P De va tungt ^^ Annars har jag nog aldrig varit kameralös xD (så de va dålig tajming ^^)

Lagerquist
0

#8 Huuu när valpen kom också, jedrans jag hade gått på nålar då XD

neonrosa
0

Jag klarar nog att vara kameralös, men endast sålänge det inte finns något roligt att fota ^^

Cydonia
0

Ibland är det outhärdligt utan kamera, men ganska ofta är jag inte alls pepp på att fota. Så då är det skönt att bara lämna kameran bakom sig och inte ta med på en resa eller något.

Marija
0

Håller med #11.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Amazing
0

Hej!

Kan ju meddela att jag med blev kameralös p.g.a valp :P

Mvh ABC123.