Ställen att åka till.
Nu är jag trött på att bara fotografera hästar i hagen. Jag vill helst fotografera på lite mer "fart", och ni kanske kan tipsa om någon tävling utomhus nära Göteborg som kommer snart? MVH/ Sarah

Hur långt kan du ta dig? Det är tävling på Nääs denna och nästa helg, sedan är det tävling i Kungsbacka nästa helg också..

#1 Tack för tipset! Jag ska kolla upp om jag kan komma på någon av tävlingarna :)

Kom till Bollebygd nu på söndag! Jag, emelie., Anna Johansson, Sofia Genne ska dit, och ganska några mer. :)

#3 Okej :) Får se om jag åker dit, vad är det för hästsport? x)

Det är lokal dressyr, ponny :D

Den 18 är det byggdetrav på Åbytravet, både ponny och varmblod. Första start kl.13:00

Kom till Årekärr 26 annars, lok ponnyhopp LD-LB, jag ska rida LC/LB :)

#6 Är det trav på Åby på lördag? =) Isf måste jag dit och titta!!

#7, låter kul! Då får jag se om det blir i Årekärr eller Uddevalla RF x) Tävlingarna är på samma dag ..:P

Åk på travtävlingar på Åby den 30 augusti. Då ska våran pålle starta, tyvärr kan jag inte följa med eftersom att skolan börjat.. suck :P

okej ;D maha, dp kan man strunta i skolan å ta ledigt istället , haha ^^

#8, ja gör det! jättekul tillställning
19 / 8 är det Lokal hästhoppning på Nääs! ;)
Jag kanske ska dra dit..
*putt*
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Sök på http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/mainf.htm efter tävlingar.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ja nu i helgen är det ju hopptävlingar på Ryttarstadion i Sthlm :D
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
#16 Nära Göteborg ville hon ha tips. ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#15 Tack för tipset!

man kan också gå in på www.spaf.info och kolla efter utställningar å så Svenska Ponnyavelsförbundet
Om du tycker att Bollebygd är nära GBG så är det lokal ponny hoppning där 26:e Agusti :)

#20 okej! Jag ska se på det (: