Porträtt på Banjo
När jag tog den här bilden i helgen tänkte jag "Wow den kommer bli snygg :D" men nu i efterhand ser jag att han ser både överbyggd ut, och ser ut att vara kobent XD Så det kan bli :P
Men jag vill ändå ha lite komentarer om fotot =) För på något sätt blev jag nöjd med den, för Banjo brukar inte se så vaken och glad ut - men jag antar att han fick syn på en riktig pinga inne på hoppbanan ;)
En underbar bild! härliga färger. Den ändå som stör mig är eltråden, och grimman förstör frihetskänslan litegrann
MVH Amanda
Banjo är verkligen en fin ponny
Staketet känns ju lite ivägen, men det är ju inte någonting man själv kan rå för. Annars tycker jag bilden är jätte härlig. Han står som sagt lite konstigt med benen, men annars inget. Han ahr ett vaket och fint uttryck, skärpan ligger bra, färgerna får bilden att kännas somrig. Men det är ljuset som verkligen ger bilden någonting extra. Att ryggen, länden, benen och halsen träder fram på det sättet är bara great!
Har märkt att jag förmodligen är den enda på detta forumet som inte stör mig på grimmor i många fall :)
Håller med #3. Banjo är verkligen underbart söt.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Mycket vackert porträtt! Men som sagt, eltråden känns lite ivägen samtidigt som jag tycker att den passar in…klurigt de där ;D
Tack för att ni tagit er tid att komentera! :)
Jag kunde inte släppa ut honom utan grimma pga att han stod i hagen närmast insläppet till paddocken, och om han skulle fått för sig att ta sig ut och hälsa på alla trevliga hästar som var och tävlade så skulle han ha varit betydligt mer lättfångad med grimma på sig :)
Ska göra ett försök till att klona bort eltråden någon dag när jag är lite piggare :)
om ni undrar varför han har knoppar på sig är för att vi tävlade oxå :o

Jag tycker det ser bra ut! Nu ser han verkligen fri ut ;D
Håller med det andra, när eltrådarna försvinner blir det kanon :)
Juste, att ni tävlade visst jag faktiskt! Hur gick det?

Tycker den är jättefin när trådarna och stolpen försvinner ja.. :) Jättefin :) grymt söt häst också
#7. tack så mycket, det blev snyggt! :D
#9. Jag är supernöjd även fast det inte blev någon placering för oss. Felfria i LD, efteranmälde mig till LC, banbyggaran var ega så jag hann springa genom banan, sitta upp på banjo, trava något varv och hoppa fram med 4 skutt innan jag skulle in på banan. Grunden gick superbra, men sen i omhoppningen drog jag omkull ett hinderstöd med knäet, och så visste jag itne vart jag skulle sen så då utgick jag på egen begäran :P
På söndagen var banjo rätt så trött, så jag fick ingen vidare vart i honom… Han rev andra hindret i grunden så det blev ingen omhoppning, men jag är supernöjd ändå! :D