Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 533 ggr
Lininaa
0

Porträtt av ponny

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle gärna vilja ha konstruktiv kritik på det här porträttet. Ponnyn är en Welsh Mountain, bilden är tagen 12/8.

Lizzan
0

En riktigt fin bild, gillar ponnyns uttryck. Fina klara färger!:)

MVH Amanda

Lininaa
0

#1 Tack! (:

AliceL
0

Bra bild tekniskt sett, kanske lite mörk. Ganska trevligt uttryck hos ponnyn, men kunde vara lite livligare och piggare..

Equipage
0

Säger som Alice, bilden är bra tagen men hästen ser lite tråkig ut och färgerna är mörka. Det vita strecket i bakgrunden (antagligen en björk) stör mig..

/LinDA

Lininaa
0

#3 och #4 Tack för att ni tittade och komenterade (:

divansson
0

#3 & #4 - Håller med er om allt ni säger, sen är det typ.. suddigt på nått konstigt sätt vid näsan tycker jag, eller så är det jag som ser suddigt ;)

Kristiansson
0

Mulen menar du eller??  #6    x'D

Jag tkr osså att det kanske är lite suddigt där x)

divansson
0

#7 oj xD de blev lite fel där ;)

Lininaa
0

#6 Hm, det kan nog stämma, fast inte rikigt suddigt.. men han hade bränt sig (av solen) på mulen, så han hade sårskorpor och lite så.

Jojaton
0

Här iaf ser bilden ganska suddig ut, men den kanske är bättre på datorn? Tycker också det vita vid ena ögat är lite jobbigt, klona? Men hästen har ett fint uttryck osv, så på såsätt är bilden bra!

Johanna - Instagram

divansson
0

#9 okej, ajdå

Hedman
0

Fina färger ( kanske något mörka ) & en sööt ponny men tyvärr skulle jag gärna se ett lite mera vaket uttryck för att få mer liv i bilden