PICTURES FROM TODAY (!)
Har varit och fotograferat ponnytävlingar idag.
Vill gärna ha lite ris och ros om bilderna =) Skriv precis vad ni tycker.
Välkommen att kommentar nu. Vilken bild gillade du mest??

Synd att bilderna var lite små..
#1 Jag gillar kontrasterna och hästen ser ganska rolig ut. Man ser inte så tydligt eftersom bilden är väldigt liten:/ Det negativa är att huvudet ser suddigt ut (är inte säker på att det är så) och att benet som är i luften ser konstig ut.
#2 Ser en aning överexponerad ut om man kollar på schabraket och ridbyxorna. Ryttarens ansikte försvinner också där det är skugga. Det ser ut som att hästen är framtung på något sätt men det kan vara det du skrev att den behövde rätas upp lite också.
#3 Både hästens och ryttarens huvud är suddiga vilket jag stör mig på. Den är också överexponerad. Det finns såklart också bra saker med den här bilden:) Den är bra beskuren, skönt att se hoppbilder där bara de översta bommarna är med. Det rena och fina bakgrunden gör också väldigt mycket!
#4 Säger som du att den är lite otydlig, men annars en väldigt härlig bild!
Måste fråga var du har hittat hästarna du har i din logga? Väldigt fina:)

#5 Jag håller faktiskt med om precis allting. Riktigt bra kritik!
Jovist var de fina =) Jag hittade dem på en hemsida kommer dock inte ihåg vilken. (För er som också vill ha hästar i sina loggor är deta bara att söka runt lite på nätet, dock behöver ni inte ha samma hästar eller en logga som liknar min.)
Fler som vill kommentera bilderna??

håller faktist med om allt #5 säger där.. ;P haha, som sagt redan ;)
fin logga också
Jättefina bilder! Det ända jag stör mig på är det överexponerade i bild #3 vilket gör att dom vita flaggorna på hindret ser ut som en del av den utfrätta himlen. Och då ser de ut som det blivit skitkonstiga hål i träden ;) Och bilder förlorar väldigt mycket på att himlen är vit. Vad man kan göra är att byta ut den om du har tid/lust. Om du inte vet hur man gör kan du lära dig det på www.moderskeppet.se som är en skitbra sajt om bildredigering i photoshop. Fixar man himlen ska du se att det blir en riktig kanonbild! Däremot gillade jag dom andra färgerna i bilden :) Dom gör ett glatt intryck!
Resten av bilderna var superfina! Har inget som hellst negativt att säga om dom. Bra jobbat! 

Asso det är jag som har överexponerat den själv ;D orginalet är inteöverexponerat. När jag tittar på bilden nu så har jag inte lagt märke till flaggorna
Naars är jag sån sorts konstig typ som gillar överexponerade bilder då blir allt så starkt :P x)
Ska vara 100% ärlig. Jag förstår mig inte riktigt på frivillig överexponering. ^^ Men fanns det en blå himmel på originalbilden?

Asso jag menade inte riktigt att jag har överexponerat den frivilligt haha
Jag drig upp det lite o gillade de starka färgerna o det gick lite till översrift jag lade inte märke till flaggorna x'D jag ska se på orginalet nu hur det såg ut.

Jo jag har kollat på orginalbilden nu och det är faktiskt ett moln som ni ser. Molnet ligger precis över där så att det är vitt i orginalbilden men det är inte himlen som är vit ;D den är blå i en annan del av bilden =P