Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 1239 ggr
Juicy
0

Kritik - Ärevarv

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade dressyr idag och skulle vilja ha kritik på två bilder från prisutdelningen/ärevarvet.

Lade först märke till bilderna när jag kom hem och skulle väl säga att de till viss del är smaksaksbilder.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Juicy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ronjanyman.se

Mooaaa
0

Jag gillar att det är fotat ur en annan vinkel och är inte det "vanliga" om man säger så, men jag måste säga att du har verkligen fångat känlsan i första bilden och då tycker inte jag att det gör så mycket att hästen inte är med helt på bilden :)

idaolsson
0

Jag gillar första bilden, härlig känsla och bra utryck i hennes ansikte. Dock tycker jag att tvåan är lite intetsägande.

Eklang
0

#0 Är helt underbar! :)

Emma, medarbetare på Hästfoto.

Juicy
0

Tack så mycket allihopa!

Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är jag gillar med bilden i #1 så den kanske är lite intetsägande i andras ögon.

ronjanyman.se

blacksmithfarm
0

Jag tycker inte att den är så intetsägande, men "anonym" (bakifrån är det svårt att identifiera ryttare/häst). Jag förstår direkt vad det handlar om (ärevarv i dressyr).
Tycker att det är en intressant vinkel. Fina bilder, båda två.

Blacksmithfarm, sajtvärd på Körning iFokus 
Var med och tävla: iFokus Sportfoto 2014 

Pétit
0

#0 Personligen skulle jag velat se hela hästen med ryttaren,annars var den jätte fin!

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Jenca
0

Första bilden skulle jag nog önskat att hästens ögon hade varit med också, inte lämpligtvis hela huvudet men ögonen & en bit till av huvudet, annars super fint & uttrycker verkligen känslor!

MatildaSjöberg
0

Aaa, hade ögat varit med på 1an hade den varit perfekt! Men du har verkligen fått med känslan, superfin!