Kritik - Ärevarv
Fotade dressyr idag och skulle vilja ha kritik på två bilder från prisutdelningen/ärevarvet.
Lade först märke till bilderna när jag kom hem och skulle väl säga att de till viss del är smaksaksbilder.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Jag gillar att det är fotat ur en annan vinkel och är inte det "vanliga" om man säger så, men jag måste säga att du har verkligen fångat känlsan i första bilden och då tycker inte jag att det gör så mycket att hästen inte är med helt på bilden :)
Jag gillar första bilden, härlig känsla och bra utryck i hennes ansikte. Dock tycker jag att tvåan är lite intetsägande.
Tack så mycket allihopa!
Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är jag gillar med bilden i #1 så den kanske är lite intetsägande i andras ögon.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Jag tycker inte att den är så intetsägande, men "anonym" (bakifrån är det svårt att identifiera ryttare/häst). Jag förstår direkt vad det handlar om (ärevarv i dressyr).
Tycker att det är en intressant vinkel. Fina bilder, båda två.
Blacksmithfarm, sajtvärd på Körning iFokus
Var med och tävla: iFokus Sportfoto 2014
#0 Personligen skulle jag velat se hela hästen med ryttaren,annars var den jätte fin!
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Första bilden skulle jag nog önskat att hästens ögon hade varit med också, inte lämpligtvis hela huvudet men ögonen & en bit till av huvudet, annars super fint & uttrycker verkligen känslor!
Aaa, hade ögat varit med på 1an hade den varit perfekt! Men du har verkligen fått med känslan, superfin!