Kritik människa och häst
Skulle jättegärna ta emot kritik på denna bild på mamma och hennes häst Armani :) Själv är jag nöjd men det känns som att något fattas, men kan inte riktigt komma på vad det är! Såg nu att skärpan blev väldigt konstig, den är skarp egentligen.
/ Josefin
Följ mig gärna på min blogg, htt://josefintimmes.blogg.se
En fin bild tycker jag, bra dokumenterat, man ser bandet mellan häst och människa, tycker även kompositionen funkar och den är fin i svartvitt. För mig känns den lite för "rakt på", jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, men som om något saknas för att göra den lite extra intressant. Kanske om du hade placerat något i förgrunden, typ tagit bilden genom/över/bredvid någonting som hade fått vara suddigt i framkant på bilden - då hade du skapat lite mer djup. Nu känns den lite platt. Men det är bara mina tankar - absolut ingen dålig bild, bra jobbat!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tack så mycket! Precis så känner jag också, att det fattas något för att få det där lilla extra :)
/ Josefin
Följ mig gärna på min blogg, htt://josefintimmes.blogg.se
Håller med er, fin bild, bra komposition och passar i svartvitt, men det lilla saknas. Bytt vinkel, tänk att visa den vinkeln man inte ser, blir alltid intressant då! Hejja hejja 😁