Planer för i år?
Vad har ni planerat för i år? Några speciella tävlingar/meetings ni har inbokade i kalendern, eller kanske privatfotograferingar? Har ni några mål? Berätta!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag skulle befunnit mig på Göteborg Horseshow i helgen, hade ordnat fotopass och allting men fick tyvärr förhinder och kunde inte komma iväg. Typiskt, det hade varit en rolig start på säsongen!
Utöver det har jag ingenting spikat i kalendern ännu, är relativt nyinflyttad till området jag bor i nu så ska försöka få kontakt med ridklubbarna runt om kring och påbörja lite samarbeten.
Förra året hade jag nästan uteslutande privatfotograferingar, på uppdrag av en reklambyrå. Har saknat tävlingsfotograferingen, tro det eller ej, så ska försöka få in lite av varje nu under detta år. :)
Är ju inte direkt någon fotograf så sett,mest hobby då. Men hade tänkt fota på göteborg- falsterbo horse show. Sen kommer jag vara ute på massa tävlingar i sommar, då jag är hästskötare, både i trav och dressyr/hopp så det kommer bli jätte kul. Passar på att fota mycket då.
Sen kommer jag fota för privata men det är inget jag tar betalt för inte än i alla fall. 😉
Besök gärna min blogg!
Har nu även spikat Norrköping International Horse Show sista helgen i maj, ska bli jättekul!
#6 Åh vad kul! Inte dåligt :) Är du där och fotar åt någon tidning då?
Jag har några inbokade tävlingar för islandshäst (alla på Häradsvallen i Mönsterås):
3-4 Maj: Vårkval & Geadingakeppni-kval
6-8 Juni: Ostmästerskapen
26-27 Juli: Geadingakeppni-kval & Sommarkeppni
3-5 Oktober: Nationell tävling med World Ranking
Hopptävlingar jag har bokat hittills:
23-25 Maj: Nationell hoppning i Tingsryd
18-20 Juli: Superhelgen på Ridklubben Udden (Fotar storhäst hoppning)
Sen väntar jag på ett svar gällande ett ganska stort event (för mig), så håll tummarna. Blir det bokat tillkommer två hopptävlingar till.
Annars så.. hoppas jag öka på privatfotograferingar, men vi får se.
/ Malin, medarbetare på Hästfoto iFokus
Besök gärna min blogg eller facebooksida!
#7 Åh, Tingsryd är ju inte så långt för mig.. kanske skulle åka och kika :)
#7 Ja det ska bli jättekul! Det är inte säkert än om jag får ackreditering eller ej, men jag åker isåfall ändå och bara njuter av tävlingarna + fotar för egen vinning! Kan vara skönt det med :)