Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 407 ggr
Shallow
0

Manicken ( Elmia)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Ni kanske tycker att deta inlägg är lite onödigt? Men de tycker inte jag. Har skrivit in nåra Elmia  inlägg om att jag söker på bilder på ett Gotlandsruss som är ca. 129 cm i mankhöjd. Han är godkänd hingst på 8 år och brun.  Heter Manicken =)

Här kommer en bild på honom som är  2 år gammal tror jag. Då han fick 40p tror jag at tde var annars var de 42p

Men på Elmia fick han 35p!! Vill se hur han ser ut nu.. uch! fattar inte hur han kan få 35 p bara så där! många beskrev honom som en gammal vallack i ringen =/

Men vill se hur han såg ut där.. fattar bara inte hur han kan ha blivit så "ful" på mindre en ett år…

Någon som tagit bilder på honom? eller sätt honom där?

Har du bilder på honom så skicka dem gärna! skulle bli jätte gla då!

Och om du sätt honom där bara så kan du väll beskriva hur du tyckte han såg ut.

MVH Amanda H

Kristiansson
0

Han var vacker??    Alla har dpliga dagar varför göra en så stor grej av det??   =S

Shallow
0

Men skulle vara kul att se honom.

Miii4
0

Hon som skrev att han såg ut som en gammal vallack är ägarens dotter, hon är 10 år.

Utställning är en fråga om dagsform!

Shallow
0

okej, för vad jag hört så är de många so msakt de =/ kändes så konstigt..

HugoBoss
0

Du får dessutom tänka på att det var avelsvärdering, en väldigt stor skillnad på utställning och avelsvärdering !

Marija
0

#0 Han var iaf väldigt stilig.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Shallow
0

Jo de vet jag. Men liksom 5-7p :O de känns mkt  =) jag säger inte att dem inte sköter om honom men jag undrar sååå hur han ser ut nu :)

Shallow
0

Jo de vet jag. Men liksom 5-7p :O de känns mkt  =) jag säger inte att dem inte sköter om honom men jag undrar sååå hur han ser ut nu :)

Mixie
0

Det var väl generalmönstring?? Skillnaden mellan generalmönstring och utställning är att man inte bara ska kolla på hästen för dagen, utan även meriter, avkommor och tidigare resultat för att avgöra om hästen ska få fortsätta vara avelsgodkänd eller inte, så som #1 uttrycker det att " alla kan ha dåliga dagar" ska egentligen i det här fallet inte spela någon roll.

//Mickan

entill
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är väl så att domarna beskriver vad de ser. Manicken såg inte glad ut. Han såg lite hopsjunken ut. Jag fick inga jättebra bilder på honom, men du kan nog se lite vad jag menar.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

Shallow
0

Tack entill! Jo de har du rätt i han kan ju ha en dålig da men förut var han svår hanterad i ringen med va jag minns?