Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 05-kritik-närbilder
Läst 564 ggr
Ogge
0

Mitt Foto-ge kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har tagit ett foto på min shettis Sindy,tycker själv det är jättefint men vad tycker ni??? Är ju inte lika duktiga som ni Fundersam

Anna
0

Försök att fota utan blixt och kapa aldrig av öronen. :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Emelie-G
0

Nej så söt ponny och bild! Jag tycker det är väldigt bra att du har gått ner till hennes nivå när du tog bilden, bilder ovanifrån brukar inte bli särskilt roliga ;)

Som du ser så inte hela högra örat med på bilden, försök nästa gång att få med hela huvudet. Det ser ut som att blixten användes när bilden togs, försök också att inte använda den mer än om du absolut måste.

Denna kommentar har tagits bort.
Equipage
0

Lite mer kontrast och bort med blixt-blänket i öget så blir det en superbild om man bortser från örat :) Urgullig ponny ^^,

/LinDA

Cavello
0

Ponnyn var helt underbar! Prova att inte använda blixt nästa gång då blir fotot inte så utfrätt och blixtblinket försvinner.

Lizzan
0

Jättesöt ponny! pröva att fota utan blixt och tänk på att aldrig kapa av öronen

LindaKarlstrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker fotot är fint! Håller med dom övriga i råden dom gav dig :)

Jag tog mig friheten att leka med bilden i paint.net och jag hoppas att det inte gjorde något!

Det jag gjorde med bilden var att minska på ljusstyrkan och höja kontrasten samt att måla med svart och brun färg i ögat.

Milly_94
0

#7 fint

Marija
0

#0 Jätte sööt ponny <3

#7 Helt okej. En klar skillnad!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Equipage
0

Såg det nu, vad är det som ser så konstigt ut i högra nedre hörnet? Är det ett litet träd som har ramlat?

Shallow
0

#1 håller med.  Men söt shettis

TildaLinge
0

Tycker inte dte liknar en shettis :P Bilden var jätte fin!!