Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 782 ggr
Lovisa_123
0

Säg vad ni tycker

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är verkligen ingen duktig fotograf, men denna bild tog jag i somras och undrar vad ni tycker om den?

Lovisa_123
0

Ingen? :(

00eme05
0

Verkligen Vacker!!!

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Lovisa_123
0

Tack! Någon kritik? :)

Hanna
0

Kallas hästen möjligtvis Leo? :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Jessicahagstrom94
1

Faktiskt en riktigt fin bild, enda störande är den bruna snyggingen i bakgrunden.

Hästen är kanske lite mörk i ansiktet, men ändå inte.. Haha!

Lisanikon
0

Verkligen jättefin bild! Men stör mig lite på hästen i bakrunden, annars perfekt! Hästen ser intressant ut, nyfiken :)

[hejhejhej!]
0

Vacker, hästen i bakgrunden va lite synd, ljus perfekt men hästen såg lite rädd ut, du kunde knäppt bilden då den ståtligt står still, nu smyger den sig snarare fram lite fundersamt:) SNYGGT!

MatildaSjöberg
0

Önskar lite mer luft ruuånt hästen och bort med den i bakgrunden. Tycker även bilden kan jobbas lite med färg och ljusmässigt. Höj även kontrasten lite! Annars söt ponny och trevlig idé! 😃

Dvärgvädur
0

Tycker att du har fått till ett bra fokus och fina färger. Fokuset är på just den hästen du valt att fokusera på, inte de andra i bakgrunden.

Vinkeln är bra och du har lyckats fånga ögonblicket utan suddiga ben m.m. Det ända som du kan tänka på är att försöka stärka fokuset liite till då huvudet kan upplevas som suddigt. 

Men det var en väldans söt häst och ett bra foto! :)

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus