Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 512 ggr
Jooline
0

Whelsh Poträtt ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heej, Igårvar ja och fotade 2 helt underbara Welshar :D Det Blev många bra bilder men jag lägger bara ut Några av dom bästa ^^ Har inte riktigt hunnit titta igenom alla än :D

Kommerntera Jättegärna ^^

Bild 1  . Welsh vallack som värkade gilla att va med på kort ^^

Jooline
0

Bild 2. Welshstoet i Hagen bredvid gnäggar när En häst går förbi hagen.

Akerberg
0

Jättefina bilder bäggetvå! Men inte helt skarpa? eller ser jag suddigt?  #0 kunde haft lite mer luft i nerekanten och mindre uppåt

Jooline
0

De är nog antagligen suddiga eftersom  ja glömde förminska dom :P För när ja tittar på dom på ex Photoshop är de väldigt klara ^^

Jooline
0

Ska ut och Fota Nu :D Så troligtvis kommer ja hem med MÄNGDER av bilder :P

Pedro
0

Bilderna var lite mörka, och jag gillade inte att du mörkat ner dom runt omkring.  Mulen blev ganska stor på första bilden, sträckte hästen fram halsen eller något sådant?

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Anna
0

Bild 1 - Där hade jag haft mer luft under och mindre över. Lite trist ljus men sådant är svårt att undvika vissa dagar. Uttrycket är fint. Kanske borde rätas upp lite?

Bild 2 - Gillar uttrycket och att hon gnäggar. Kompositionen är bra. Jag personligen hade nog backat några steg och fått med lite mer av halsen, men inte mycket.

MVH Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Magster
0

Möjligen att du kan gå lite längre ifrån hästarna och inte lägga på en sådan tydlig vinjett runt bilderna. Annars var dom mycket söta och effektfulla.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

neonrosa
0

Mycket söta bilder och bra uttryck. Tycker som Magster att du inte skulle lagt på så mycket vinjett, bilderna blir lite för mörka.

Jooline
0

* Putt *

Jooline
0

Putt Igen

Lagerquist
0

Känns lite mörka tycker jag men tycker att de har väldigt fina uttryck!

Jooline
0

#11 :d ja lite mörka blev de nog :P Ska försöka ljusa upp dom lite :P

ZABA
0

Ot kanske men vilka ponnyer är det? Namn och härstamning?

En av mina bilder, welsh sektion C-hingsten Colnevalley Rasgall då han visas på Salsta 20070729. Ej beskuren eller på något sätt ändrad.

Shallow
0

Fina Jooline. Jag tycker lite som Attlid. Jag gillade nog mest bild 2 :) fall för den nog (A)Räcka ut tungan

SofiaR
0

Tycker dom är jätte fina men något mörka :S

Jooline
0

#13. Har faktiskt ingen aning.. :/ Jag gick förbi dessa sönosar och Blev helt förälskad i dom ^^ Så Dagen Efter tog ja med min kamera å fottade dom :D

Tack För All Kritik å alla Kommentarer <33. :D Ska Tänka på allt nästa gång jag fotar :D