Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 24-forumet-ifokus
Läst 492 ggr
Anna
0

Problem på iFokus, LÄS

Som ni säkert märkt vid det här laget är det en del problem med iFokus-nätverket just nu. Kan berätta att killarna jobbar på detta och försöker åtgärda det så snabbt det går. De vet inte heller riktigt varför de nyaste inläggen/trådarna har försvunnit, men förhoppningsvis lyckas de återställa allting.

Så nu gäller det för er att ha tååålamod ifall det skulle "crascha" igen. Kanske vi får uppfinna något tuggummi eller plåster som lindrar iFokus-abstinens? =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Marija
0

Ett plåster skulle vara utmärkt ;) Hoppas det ordnar sej och att iFokus så snart som möjligt är back on track ;)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Cavello
0

Haha, ett tuggummi skulle vara bra att ha :)

Denna kommentar har tagits bort.
Lizzan
0

Haha precis:) men det löser sig säkert snart:)

[Quellii]
0

Puttar :)

Shallow
0

Lite jag hörde från ett inlägg  på foto.ifokus för nån da sedan sa dem som visste lite.

Från värdsajten på iFokus, dvs utvecklarna, meddelas att man håller på med en ny version som släpps i höst. De är medvetna om de här problemen, men just nu ligger i princip allt krut på den nya versionen, som även skall lösa en del av de här problemen om jag förstod det rätt.

Det är litet ostabilt just nu. De höll också på med att defragmentera servern för att det sedan ska gå snabbare.

Anna
0

#6 Det stämmer!

annaattlid.se

Shallow
0

:p Pratade me min medarbetar kan man säg så fick man reda på de :)

Cavello
0

Hoppas att allt kommer tillbaka. Kom nyss på att min ändrade pres också hade försvunnit :(

Shallow
0

#ajdå!

SofiaGenne
0

Jobbigt när det trasslar så :/  men bra om dt blir fixat då..

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Shallow
0

Vi alla får hålla ut!

Anna
0

Nu går det inte heller att ladda upp bilder om jag försått det rätt, detta kommer åtgärdas snarast möjligt.

annaattlid.se

Emelie-G
0

Vi får tipsa Beroenden.iFokus om en artikel som handlar om ifokusberoenden och hur man blir av med dem. Flört

Marija
0

#14 Hahaha.. Dom får komma på något snabbt ;)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Inlägget är låst för nya kommentarer