Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 376 ggr
MatildaSjöberg
0

Kritik "Efter hinder"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kritik på denna bild önskas :-) Kan vara lite sämre kvalité här, laddade ner den från min fotofacebook :-P

Dvärgvädur
0

Fin! 

Tycker färgerna blev lite ljusa och starka, om du tittar på det vita och hästens glans etc. Sen blev hovarna lite suddiga.

Men jag tycker att du har fångat ett bra ögonblick och skärpan + fokuset är helt ok 🙂

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus

MatildaSjöberg
0

#1 Tack :-) Håller med dig helt, det var väldigt skarp ljus och antar att jag slarvade med inställningarna lite gran 😁

Anna
0

Fint och fartfyllt ögonblick! Jag kan inte se vilka inställningar du använt men känns som att en kortare slutartid hade gjort susen, precis som #1 säger, dels för att undvika överexponering av de ljusa områdena samt dels för att frysa rörelsen helt. Men som sagt, fint fångat!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MatildaSjöberg
0

Tack #3! Tror slutar låg på 1\1000 och bländar 5.6 och ISO på 200 :-) hade definitivt kunnat ha bättre tid, men min kamera har lurat mig lite det senaste, när den visade bilderna i skärmen såg de nästan mörka ut… Skulle igentligen gått på erfarenhet och tyckt att det inte kunde stämma… Som Kungsbacka förra helgen, hade bara tur att bilderna gick att rädda såpass bra, riktigt ljusa blev dem 😣